| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Op inkoopacties.net ben ik een IA gestart voor de Thermopad van RSIguard. Dit is een muismat met enkele isolerende lagen. Hierdoor voelt de muismat warmer aan en dit is positief om RSI te voorkomen. Dit is op dit moment de enige plaats waar de Thermopad te koop is. Nog niet eerder gezien op internet. Verder zijn er dus op internet helaas ook nog geen reviews te vinden. Ik heb het met PO besproken, maar aangezien CJ zich meer richt op modding en een redelijk lange wachtlijst heeft zal CJ geen review kunnen schrijven. Hebben jullie nog creatieve ideeen hierover, mail of PM me dan even. Eventueel kan ik met de reviewer een lagere prijs afspreken in ruil voor een review. De IA is te bereiken via deze link. Daar vind je ook de volledige info. In dit topic zal ik nieuws posten en hebben casejunkies de gelegenheid om in hun vertrouwde forum vragen te stellen. De prijs van de muismat zal € 22.95 bedragen exclusief verzendkosten. De verzendkosten zullen € 6.00 bedragen, aangezien de mat 550*330 mm is en dus niet door de brievenbus past. Nog een plaatje van de mat waarover we het hebben: ![]()
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik licht ff toe: CaseJunkies bezit niet over de middelen en/of knowhow om aan te tonen dat deze mat daadwerkelijk RSI kan voorkomen. Mantlet is gebaat bij een snelle review, maar helaas kunnen wij dat op dit moment niet waarmaken, ons sample-magazijn is momenteel goed gevuld. Een review van deze mat zou dus zeker minimaal 3 a 4 weken op zich moeten laten wachten. Momenteel is ie hard op zoek naar een andere infobron.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Leuk ding, ik moet nog ff overwegen of ik het echt nodig heb, en of het zoveel beter is als dat ik nu heb (niks ), iig leuke IA, mooie matjes!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Tiel
| De IA is alleen voor de mat en niet voor die "(verwarmde??) polssteun"? Dit is namelijk op hun site niet erg duidelijk.
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server |
| |
| | #5 (permalink) |
| Het gaat inderdaad alleen om de muismat. De polssteun die er op het plaatje bij ligt is niet leverbaar.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Polssteunen heb je niks aan, heb ooit eens gelezen dat je die alleen maar op doktersadvies moet gebruiken omdat het anders alleen maar RSI bevorderend werkt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Tiel
| Het maakt mij ook niet zoveel uit. De mat lijkt mij wel wat, nu ligt mijn onderarm constant op mijn bureau.
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Verklaar je nader? Ik vind dit nogal een ongefundeerde uitspraak..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Ik krijg de laatste tijd ook steeds vaker last van RSI kwaaltjes. Leuk zo'n informatica opleiding waar je van 9u s'ochtends tot 5u smiddags achter je laptop zit. En dan vervolgens thuis nog 3uur aan je huiswerk(op pc/laptop) moet werken. maw 11u achter de pc per dag = nie goed |
| |
| | #12 (permalink) |
| Allemaal mensen die allemaal profijt van deze mat kunnen hebben Ik zie jullie wel verschijnen hoop ik.
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| hihi firewurx.. tis idd een ongefundeerde uitspraak, maar ik heb echt al jaren op plastic, stof geen, en kleine plankjes gegamed en getypt... en nooit ergens last van gehad, behalve van mijn ogen.. maar misschien komt het als je dus echt meer dan 10 uur achter je pc zit?
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() maar dat is denk ik niet hoe ouzoo het bedoelde | |
| |