| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Goed hier zie je de tumbscrews jammer dat het alleen per 50 en per 100 ging maar het is niet anders.ze zijn trouwens in 4 en 3 mm. Hier onder zie je nog wat meer fototjes van deze thumbscrews. Op de foto zie je hoe het eruit ziet in zijn geheel. ik betaalde 45 euro per doos (lekker duur he )Maar nu verkoop ik de rest die ik niet nodig heb ik deel het bedrag wat ik er voor betaalde gewoon door het aantal wat er in het doosje zit dat is dus 50 stuks voor de 4mm en 100 stuks voor de 3mm 90 cent voor de 4mm perstuk 45 cent voor de 3 mm perstuk verzendkosten is niet veel maar wel voor je eigen rekening gaat gewoon in een envelop met een postzegel erop (envelop krijg je gratis) Maar de zegel betaal je zelf en hoeveel het is kan ik niks over zegen dat ligt aan de aantal Dus ik verdien er niks aan. |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tap voor 6-32 (Tumbscrews v bv. Ac-Ryan) | Wouter26 | Casemod Junkies | 12 | 6-08-2007 10:44 |