| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mij maakt et eerlijk gezegt niks uit hoe of wat, als et maar gedaan wordt. :P Goedkoper is goedkoper, niewaar? Bovendien zitten er ook nog best wel veel leuke aparte dingetjes bij. Vraag maar aan fixel. ![]() Ik vind alleen dat ze nu de site structuur n beetje vernacheld hebben. De verzendkosten zitten diep in de stront.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Het gaat lekkermet het fenomeen IA, iig klopt er iets niet aan de huidige gang van zaken op laupro: naast legio commercie die gelukkig niet loskomt gebeuren er ook andere fratsen en beginnen IA starters onder elkaar redelijk onprettig gedrag ten toon te spreiden, getverderrie ................ >(
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| ik heb nu ook een inkoopactie geörganiseerd, en dit heb ik cker niet gedaan om winst te maken maar omdat ik zelf producten van xxlcases nodig heb.. zo kan ik er goedkoop aankomen en doe ik anderen hopelijk ook een plezier |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Mjah, ze beginnen al wapens te verkopen daaro.... (of is die IA nu geschrapt?) De site is trouwens ook nog niet helemaal toppie, er zijn wat functies weg heb ik gemerkt, en hij werkt gewoon 'anders', ik vind het niet zo'n succes....
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| binnekort ben je al je poen kwijt...let maar op. ne PO komt er wel een IA systeem op V2? laupro kan je nix maken nl, de naam kan je niet vast leggen omdat zoveel mensen het doen en anders geef je het een ander naampie :P |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Zit wel meer aan vast dan alleen de naam denk ik... Maar misschien willen ze gewoon geen gezeik met rechten enzo, kan ik me wel voorstellen ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inkoopacties junkies | YaaD | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 22-06-2005 08:32 |
| Inkoopacties.net | Ultima | Shop Junkies | 13 | 8-04-2004 16:57 |
| MSN tab voor Laupro | the widow maker | Software Junkies | 8 | 3-07-2003 18:39 |