| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Goed ik heb van een dealer een leuke aanbieding gekregen en dacht laat ik ze eens voor de inkoopprijs verkopen. Ze zijn er in zwart en wit als ik het goed heb blijft de prijs het zelfde. Maar laat ik wel vooraf stellen dat ik er minimaal 10 stuks moet bestellen wil ik ze voor die prijs krijgen. Dus minimaal 10 stuks kom ik niet aan de 10 stuks dan gaat deze IA niet door Maar jullie willen de prijs weten nou ze kosten mij 149,90 inkoop ex btw,nou g ik niet zelf de verzendkosten betalen, mdat ik er geen reet op verdien de verzendkosten zijn 20 euro,van hun naar mij en dat gaat via van van gend en loos en dat kost 20 euro.dus je krijgt dit als eindprijs 178,38 voor de brander 2,00 voor het verzenden 180,38 eindprijs Maar je krijgt natuurlijk ook de verzendosten naar jullie toe en dat gaat via de ptt |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| FF voor de duidelijkheid, als ik het goed begrijp is je prijs zo opgebouwt: 149.90 DVD writer inkoopprijs: 28.48 BTW 178.38 Brander incl BTW 2.00 verzend groothandel>Wim 180.38 Inkoopaktieprijs exclusief verzendkosten Wim>deelnemer
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| DDie NEC 1300A nekt alle kopieer beveiligingen die er op dit moment zijn! Toppertje dus, helaas alweer 100 euro aan geheugen uitgegeven.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| :P ik wil er ook wel eentje wim dus tel mijn er maar bij ![]()
__________________ .................................................. ..... nooit geen koolance meer ............ .................................................. .... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| IIG count me in, voor deze prijs en DVD fikkertje...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| geef ons een maand, (indien mogelijk) ik ga zeker meedoen, maar ik heb de fondsen niet atm... (mobo en ram gekocht deze maand) als je over een week of 4 met een IA begint, doe ik zeker mee! ik ben die lame 700MB cdr schijfjes meer dan zat... je moest es weten hoeveel ik er in een maandje doorheen jaag ![]() |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Gilze-Rijen
| mijn vraag: is het retail of bulk? in het geval van bulk is het gewoon duur. http://www.tweakers.net/pricewatch/52849 http://www.preistrend.de/suchen.php3...&kat=19047&q=9 dit is niet om te zeiken, dus vat het niet verkeerd op ![]() |
| |
| | #11 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
![]() | ||
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Ia starter neem is contact op met een duits bedrijf en vraag naar een offerte bij een afname van 10 stuks of meer. Ervaring heeft mij geleerd dat duitse onderhandelaars heel welwillend zijn ![]() Dan kan je op die 147 euro in het buitenland nog een extra korting bedingen van zeg maar 10 euro en dan heb je een hele mooie prijs !
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| |
| | #14 (permalink) |
|
| Jongens hou toch is op zien jullie nu niet de nadeel van een buitenlands bedrijf en als hij nu stuk gaat gaan jullie dan de duure verzendkosten betalen want dan moet het het product met de ptt weer naar duuitsland. En de garantie valt wel onder mijn verantwoording en ik denk niet dat jullie 20 euro verzendkosten wil betallen PFFF wat een verstand zeg ![]() |
| | #15 (permalink) | |||
|
| Citaat:
en als er wat is moet het product naar compac nou dan weet je het wel nee voor mij geen branders van compac of hp en nog meer van die zooi | |||
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| NEC 1100a flashen naar 1300A | Rich | Hardware Junkies | 12 | 20-01-2004 21:37 |