| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb net nog even besteld en betaald, en ook nog n aardig telefoontje van Ace sytems gehad, die mij erop attent maakte dat ik et verkeerde doosje had gekozen. ![]() (Er schijnt ook nog n dubbelganger van mij op CO rond te dwalen die conradgeil is, en dat kreeg ik ook nog even te horen over de telefoon. )Maar wat ik wilde vragen, kan er rekening gehouden worden met dat ik vanaf 3 September 15 dagen op vakantie ga? Dat jullie dat pakketje effe vasthouden, of nog snel opsturen, zodat ik niet weer n uur in de rij hoeft bij et postkantoor. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #39 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| ||
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| ik wil ook wel weten of hij de mijne heeft ontvangen want is al meer als een week geleden verstuurd ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| had ik al gedaan maar is nog steeds niet op gereageerd. ik heb ook al een mailtje gestuurd en is ook nog niet op geantwoord ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| welke email? enne betalingen wrden geupdate zodra ze binnenkomen dus ik check de vragen niet "is mijn betaling al binnen" dat is de meest gevraagde vraag die ik bijna elke dag krijg en ook nog via msn, erg irri. edit: en als je dan al een vraag naar mij verstuurd, zet dan ook ff je nickname erbij. er zijn 300+ deelnemers, en ik ga jouw email daar echt niet uitzoeken.
__________________ blaat |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste koeling ooit! Zou het ooit in een pc te vind zijn? | armand1979 | Cooling & OC Junkies | 8 | 12-11-2006 03:12 |
| Grootste waterkoelblok ooit? | 1N54N3 | Cooling & OC Junkies | 14 | 12-05-2005 20:59 |
| Mooiste PC kast ooit gemaakt (Mag ook andere HW zijn) | eXistenZ | Area 1337 | 1 | 2-02-2005 22:13 |
| wie o wie heeft de grootste case | whocarez | Area 1337 | 47 | 21-09-2003 23:11 |