| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Citaat:
over de encore speakers: er komt zeer binnenkort een test sample van binne en die wordt getest op kwaliteit. over de prijs van de aerogate II, we kijken nu ook nog naar een andere leverancier die goedkoper kan leveren, verschillende producten op de IA kunnen in prijs verlagen, dit wordt dan aangegeven op de forum. Het prijs verschil wordt uiteraard terug geboekt.
__________________ blaat | |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
. Hij verkoopt het niet als et niet goed is.
__________________ blaat | |
| |
| | #23 (permalink) |
| molex splitter 5,25" http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=322&p=pi&pi=5732
__________________ blaat |
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ik zit op het moment even te wachten op de prijs van de msi k7d master-l, zo gauw ik die weet zet ik mijn "mega-order" erin met een enermax psu a 99 euro en een mobo wat rond de 200-250 zal kosten :P Dan nog wat fans, een rheo, zalman northbridge heatsink en twee proc coolers :P |
| |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| goh, je kent de grootste junks er meteen uit als je de deelnemerslijst bekijkt en gaat peeken wie het meeste besteld heeft.. niet dat ik jullie bespioneer ofzo, ik was nieuwsgierig naar wat er allemaal besteld werd maarre PO, wat moet jij met nog een Lian-Li? :P enne, The Resetter.... bestel ff wat meer joh! ![]() |
| |
| | #29 (permalink) |
| Na vandaag veel ingepakt en verzonden te hebben hier een track and trace url die toch wel bij de meeste bekend is: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=322&p=f&t=1504 Nog een kleine of voor sommige mensen een grote add-on; de BLADE fangrill in diverse formaten! ECHTE LASER-CUT ! ![]() http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=322&p=l&g=457 hier zijn de nieuwe add-ons zoals de nieuwe sunbeam UV sensitive kast die nog naar taiwanezen ruikt....
__________________ blaat |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste koeling ooit! Zou het ooit in een pc te vind zijn? | armand1979 | Cooling & OC Junkies | 8 | 12-11-2006 02:12 |
| Grootste waterkoelblok ooit? | 1N54N3 | Cooling & OC Junkies | 14 | 12-05-2005 19:59 |
| Mooiste PC kast ooit gemaakt (Mag ook andere HW zijn) | eXistenZ | Area 1337 | 1 | 2-02-2005 21:13 |
| wie o wie heeft de grootste case | whocarez | Area 1337 | 47 | 21-09-2003 22:11 |