| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Hoi Bart, Wat ik zo gauw niet terugvond is hoe/wat m.b.t. betaling? M.a.w. wat zijn je rekeningnummer e.d. zodat wij allemaal alvast het geld kunnen storten, en volledig op jouw goede wil vertrouwen om die dingen toe te sturen zodra ze binnen zijn? Zelf iets bedenken (bijvoorbeeld afleverdetails naar je mailen e.d.) mag natuurlijk ook! Nog een tip (met name voor de wat krapper bij kas zittende misschien wel aardig): Als meerdere personen in een woonplaats meedoen, stuur het alles naar 1 adres, dan kunnen de anderen hun displays daar ophalen. Scheelt in de kosten ![]() Ik wil wel als 'distributiepunt' voor Den Haag fungeren; dan kan ik die (inmiddels) 6.50 pleuro mooi delen ![]()
__________________ There are 10 people in this world; those who dig binaries and those who don't |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Kijk, ik doe het gewoon zo: Ik bestel 20 schermpjes, en betaal die 440 euro/$. Dan handel ik de bestellingen van de IA als eerste af, en over de betaling neem ik contact met je op. Je krijgt een rekening nummer en daar kan jij op storten, als het geld ontvangen is komt het schermpje per PTT direct naar je toe.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Inkoopacties Wegens juridische overwegingen is ons inkoopactie systeem (tijdelijk) offline. Onze excuses voor het ongemak. vanavond krijg je mijn order voor 6en, ff nog met pa bellen, gisteravond weer vergeten ![]() |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() btw, betekent dit dat de ia iets langer open blijft staan ofzo? | ||
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ja hier ga ik wel van uit, ik denk zelf aan een verlenging van een aantal dagen. BB moet de presieze datum maar stellen.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
staat nu een order alleen voor mij ![]() | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Harstikke goed, ik heb de betalingsinstructies ontvangen, en ik ga maandag of dinsdag een international money order maken bij het Grenswisselkantoor. Dan na confirmatie van ontvangst (1 a 2 dagen) duurt het ongeveer 6 a 10 dagen voordat UPS de schermpies aflevert bij mij. Dan werk ik de lijst van menmsen af, en hou er zelf iets van 6 over .
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MIA, Bart_Banaan ?? | QuincMan | Area 1337 | 19 | 8-04-2004 18:11 |
| Nieuw compo idee van Bart_Banaan | Bart_Banaan | Area 1337 | 66 | 29-01-2004 22:40 |
| Aan Bart_Banaan | Jeanious | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-08-2003 15:32 |
| Foto's van Bart_Banaan | Bart_Banaan | Events Junkies | 22 | 31-07-2003 15:19 |
| Bart_Banaan in Computeridee | eMAeRCe | Area 1337 | 19 | 2-02-2003 00:07 |