| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
De manier waarop de pixels werken is gewoon anders (LCD is meestal groen met zwarte pixels, VFD is zwart met blauw/groene pixels. bij VFD geven de pixels licht, bij LCD zit er een apart lichtje achter het scherm) De aansturing is echter hetzelfde (als ze de zelfde controller hebben, bij tekst-LCD's meestal de HD44780)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| vfd = Vacuum Fluorescent Display. Dit type displays word vaak in Magnetron-ovens e.d. gebruikt. Zover mij bekend zijn ze meestal blauw/groen van kleur. Zeer helder. Volgens mij zijn dit niet-grafische displays; zit een beetje tussen een 7-segments LED display en een grafisch LCD in. Voor meer info kun je een zoekterm als "vfd display" gebruiken, dan vind je ongetwijfeld wat fabrikanten met voorbeelden ![]()
__________________ There are 10 people in this world; those who dig binaries and those who don't |
| |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Graag het gesprek over VFD's voortzetten in VFD Vacuum Fluorescent Display 128x64-800 ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| « -
|
IA peiling: Via EPIA-M + cases » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| betaalbare winkel voor lcd-schermpjes | Tommexx | Shop Junkies | 2 | 17-07-2007 13:18 |
| Psone schermpjes | bbbb | Shop Junkies | 0 | 25-05-2006 06:50 |
| LCD-Schermpjes | Jensn | Casemod Junkies | 5 | 10-05-2006 21:19 |
| [LED] Grote hoeveelheid inkopen, waar? | NL-Sneeuw | Elektronica Junkies | 16 | 26-07-2004 22:34 |