| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Samen Kopen Junkies Vragen of opmerking over lopende of gesloten samenkoopakties kan je hier kwijt. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 februari 2006 Locatie: Deventer
| Met het oog op de komst van het NKCM07 zijn veel modders aan het modden geslagen. Veel modders willen nog wel eens gebruik maken van de zogenaamd 'Vandal Switches'. Deze vandal switches zijn verkrijg met met een UV ring in de kleuren, rood, geel, blauw en groen. Gemiddeld betaal je voor zo'n vandal switch in Nederland €25 (ex. verzendkosten). En vaak zijn ze dan alleen beschikbaar in het rood en blauw. Daarom kwam ik op het idee, mede omdat ik er zelf ook een viertal nodig heb, om een soort van inkoopactie op te starten via CaseJunkies. Hierbij worden de vandal switches besteld bij www.ettinger.de . Ik stel voor om eerst een animocheck te doen, mede omdat bestelling buiten Duitsland pas verzonden worden vanaf €150. De prijs van een vandal switch in Duitsland ligt tussen de €9 en €12,50. Graag zou ik weten welke mensen intresse hebben ! Mocht er genoeg intresse zijn en zitten we aan het minimum bedrag van €150, dan stel ik voor dat ik de zaken verder zal afhandelen en dat ook het geld en de verzendingen via mij lopen. (Tevens zal ik ook via www.samenkopen.net een actie kunnen starten. Het ligt aan de voorkeur van de kopers.) Het betrefd hier dus de volgende producten: Rood Geel Blauw Groen Wit |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| EINDELIJK!!! na lang zoeken!! ![]() ik ben er al een dik jaar naar aan het zoeken, maar kom bij iedere IA nét te laat :P bij deze dus: ik heb 2x die blauwe nodig! (misschien meer van meerdere kleuren) alvast bedankt!! ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| |
| | #3 (permalink) |
| Jammer genoeg is er niet zo veel intresse als dat ik had gedacht. Ik heb een minimum aantal van 20 vandal switches nodig om aan het benodigde bedrag te komen. Zelf heb ik er 6 nodig, dus dat schiet al op. Ik wacht nog 3 a 4 weken en anders houdt het op. |
| |
| | #4 (permalink) |
| als het niet lukt, dan wil ik evt. wel verdergaan met de IA ![]() ik zal iedereen gelijk ff tippen @ GoT en BeP ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb overigens zojuist proberen te bellen maar er wordt niet opgenomen. Zodra ik contact heb gehad laat ik het even weten. | |
| |
| | #9 (permalink) |
| kijk eens aan zolang je maar genoeg op andere fora post, gebeurt het vanzelf ![]()
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 april 2006 Locatie: Enschede
| Ik heb ook wel interesse, schrijf mij maar op voor een blauwe. Misschien wil ik er meerdere maar dat hangt af van de reactie uit Duitsland. Misschien kan je iets meer info geven qua specificaties etc. Mogelijk krijg je dan nog meer mensen. Ik heb hem ook van GoT, dankjewel InjecTioN ![]() |
| |
| | #11 (permalink) |
| ik doe er bij deze dus 2 rode en 2 blauwe knoppen bij ![]() een totaal dus van: 4x blauwe knoppen 2x rode knoppen ![]() (meer dan 20 nu overigens )
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 april 2006 Locatie: Enschede
| Juize, trek btw even die punt aan het eind van je link naar ettinger er uit. Nu kom je niet op de pagina. Heb ik het goed dat het verschil tussen de 11.11.266 en 11.11.166 is dat de led power apart te regelen is? Je kan dus de draad van de PWR led er aan verbinden? Want dat moet ik toch wel hebben . |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inkoop Actie Bulgin Vandal Switch Blue MPI002 | Imperial Guard | Samen Kopen Junkies | 15 | 3-02-2006 21:36 |