| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| deze vandalswitches zijn ook geen 12V anders kunnen we namelijk niet zonder extra schakeling de hdd-led/powerled erop aansluiten ![]() deze switches bevatten leds zónder weerstand. hierdoor zijn de leds gewoon rond de 3 volt.
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| Citaat:
(niet meer dus)
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center | |
| |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2007 Locatie: ruddervoorde
| hey ik heb laatst 2 maal zo'n blauwe vandal switch gekocht namelijkl deze onpow las2gq nu is mijn vraag, er hangen daar 5 pinnetjes aan, aan welke moet ik de draden van de power aansluiting aansluiten en aan welke die van de power led? ![]() ![]() greetz geerolfski Laatst gewijzigd door geerolfski : 2-03-2008 om 13:47. Reden: verkeerd forum |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Oude koeien laten we lekker in de sloot liggen, als je vragen hebt over het aansluiten van die switch dan open je maar een nieuw topic in Elektronica Junkies.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inkoop Actie Bulgin Vandal Switch Blue MPI002 | Imperial Guard | Shop Junkies | 14 | 3-02-2006 20:49 |