| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Samen Kopen Junkies Vragen of opmerking over lopende of gesloten samenkoopakties kan je hier kwijt. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 november 2005
| Er is pas weer een inkoopactie gelanceerd op www.samenkopen.net. Ik zou hier best wel een waterkoelset willen aanschaffen. Als er al mensen zijn geweest die vooheen al eens van deze spullen hebben gekocht bij een voorgaande actie, zouden die me dan iets kunnen vertellen over de kwaliteit van de producten. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Ik heb er wel een set gekocht, maar nog niet ingebouwd. Dus over de werking ervan kan ik nog niks zeggen. Het ziet er wel mooi uit fittingen worden gelijk erbij geleverd. Je moet er wel even wat teflon tape tussen doen want deze ( bij mij push in) hadden geen o-ringen. De levering ging echter niet soepel. De leverancier had een paar fouten gemaakt waardoor het vertraging opliep waarschijnlijk zal dit nu beter geregeld zijn. Meer kan ik je nu nog niet vertellen dus ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
.De prijzen zijn er wel aantrekkelijk in die actie, bedankt voor de tip.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Citaat:
, doen ![]() edit: Heb dat met die lijntjes gedaan en foto's gemaakt. Zal ik ze op imagehack pleuren en linkjes plaatsen? ( op got werd toen een topic gelijk dicht geknalt omdat ik link had naar imagehack ofzo :P ) nou toch maar link gemaakt ook al geen reactie ik krijg wel pop-up als dit erg is haal hem dan maar weg ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hypercube˛ Part III | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 13 | 11-01-2005 17:40 |
| Hypercube˛ Part II | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 13 | 6-01-2005 12:55 |