| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Samen Kopen Junkies Vragen of opmerking over lopende of gesloten samenkoopakties kan je hier kwijt. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
HIER namenlijkedit: ow sorry, van de stacker niet helaas.... | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Sorry van het omhoog trappen van dit topic. Maar tot nu toe heb ik verschillende keren gekeken op deze site van CM. Maar ik heb nog nooit kasten gezien die ze voor een prikkie verkopen... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Eem Cm Stacker voor 99 euro noem ik toch wel een prikkie hoor
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| ... Nu kom ik via de link in de startpost op een GEHEEL ander soort webpagina. Zo te zien niet meer van CoolerMaster, maar van SamenKopen.Net Anywayzzz: Ik zie nu dus wel de kasten... (voor een prikkie...) Maar helaas had ik al een kast (AeroCool T40 Black) besteld. Duz, geen CM voor mij (nog). EDIT: Sorry, vergeten te Editen, ik kan hem nu niet meer weggooien...
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #10 (permalink) |
| er is weer een nieuwe inkoopactie, ditmaal op IA.net: HIER het is nu nog een animocheck, maar aan de animo te zien gaat hij zeker wel door. oa. -Stackers voor €95 !!! -Aerogate III voor €14 !!! en nog veel meer voor superlage prijzen have fun ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Jammer dat alle cases al weer op zijn, dat vind ik altijd wel jammer aan SK.net en IA.net, dat ze inkoopacties laten doorvoeren waar 3 cases verkocht worden ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
waar haal je dat vandaan? ik citeer uit de frontpage:Citaat:
DE NIEUWSTE COOLERMASTER INKOOPACTIE nu dus geen praatjes meer over de oude inkoopactie ![]() | ||
| | |
| | #14 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
En om nog even in te haken op wat je zei, het is nog steeds een animocheck op IA.net. Ik ben heel goed op de hoogte van mijn eigen zaken en tot nu toe klopte alles nog NOFI verder hoor ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Weird Cases | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 1-08-2004 21:02 |
| Kleurrijke Coolermaster WaveMaster cases | uzuri | Frontpage Discussie Forum | 5 | 9-01-2004 00:02 |