Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 29-08-2006, 22:44   #46 (permalink)

Standaard

Och, dat mensen me nerd vinden vind ik niet erg. Ik moet even kijken hoe ik uitkom met mijn geld, want wou ook nog supporter junkie worden, moet nog dingen overkopen en ik ben net op vakantie geweest.

Heb dus wel intresse, maar dat zou dan wel over een maandje (of 2-3) zijn.

Leuk dat een oud topic van mij weer tot leven komt
Oud 30-08-2006, 10:30   #47 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Een beetje nerd vinden ze mij ook wel. Niet dat ze er echt iets over zeggen want dan krijgen ze een grote bek terug. :P Meestal weet ik mezelf ook wel te verdedigen door te zeggen dat ik tenminste wel dikke prijzen win met m'n gare hobby, dan zijn ze weer stil. :P Maargoed, mijn hele klas bestaat bijna uit nerd die alleen maar zitten te gamen. Sta altijd hun gamen af te zeiken. :P
Bij vinden ze mij een nerd, en dat laten ze merken ook... maar ik trek me er niet heel veel van aan :P Dan zeg ik meer iets van, potje Wolfensten ET doen? dan zijn ze stil, want ze weten dat ik daar erg (lees: Zeeeeeer) goed in ben terwijl ze zelf ook nerds zijn... Whatever...
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-08-2006, 16:50   #48 (permalink)

Standaard

Lol ik heb dat ook gespeeld... had de med++ skill in trickjumpen . alleen vond het te saai worden...
Xghost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-08-2006, 16:58   #49 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Mensjes, doe eens ontopic blijven, nou krijg ik steeds een mailtje dat er een reactie is, moet ik dit geblaat aanzien
Oud 20-09-2006, 20:32   #50 (permalink)

Standaard

effe een beetje ontopic support: Ik zou er meteen 1tje kopen! en ik draag em zelfs naar school (onder een vest dan he? :P en tuurlijk ga ik er mee pronken bij mn vrienden he? :P)
Bowyer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-09-2006, 21:17   #51 (permalink)

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

@Carpento: Als dat bedrijf akkoord is.. waar blijven die ontwerpen dan?
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-09-2006, 21:30   #52 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Ik wil m'n avatar op m'n t-shirt. :P

Beetje te veeleisend zeker?
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-09-2006, 21:41   #53 (permalink)

Stievius's schermafbeelding

Standaard

M'n moeder heeft m'n CJ shirt kapot gewassen
Oud 20-09-2006, 21:49   #54 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Je moet hem ook niet elke dag dragen!
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-09-2006, 22:00   #55 (permalink)

Standaard

Volgens mij had het eerder met de manier van wassen te maken dan met de frequentie van dragen.

Meer ontopic, voor de implementatie moet ik Redox een keer aanspreken, dat is er niet van gekomen, en hij is op dit moment niet erg actief heb ik het idee. Idee zit niettemin nog onverminderd in de pijplijn.
Oud 21-10-2006, 01:04   #56 (permalink)

Standaard

Ik zie zojuist dit topic. Maar ik heb ook wel beland bij een CJ shirt.... Veel mensen eigenlijk. Vooral onder de supporters (zie oktober verloting) en de crew.
Oud 10-01-2007, 21:23   #57 (permalink)

Standaard

Het is hier al een tijd stil maar zo te zien is er nooit echt iets uitgekomen terwijl ik hier en daar best positieve reacties lees, is de optie nog open of wat? Bij deze vast mijn bestelling!
SOS88NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-01-2007, 22:26   #58 (permalink)

Standaard

Het probleem is min of meer dat 'we' (lees: de CaseJunkies crew) een beetje teveel willen. áls we shirts gaan verkopen willen we dat wel enigszins fraai geintegreerd hebben, bij voorkeur niet in een winkel op een volkomen andere URL.

Die integratie kost tijd en moeite, die we (lees nu: de crewleden die verantwoordelijk zijn voor het technische deel van de site) noodgedwongen in andere dingen moeten steken, of dat nu school, stage of andere delen van CaseJunkies zijn.

Op dit moment maakt Redox -de bouwer van de site die je op je scherm hebt staan- lange dagen op zijn stageplaats, ik zelf ben nog lang niet in staat een hele site zelfstandig te bouwen of te veranderen. Vandaar dat één en ander op dit moment vrij stil ligt. Er zitten in het forum ook nog dingetjes niet lekker waar eigenlijk wat aan gedaan moet worden, maar ook dat komt er niet van. Ik sluit zelfs niet uit dat we ter zijner tijd overstappen op een geheel andere forumsoftware die standaard meer functies biedt. (daarvoor hebben we wat voorbereidende werkzaamheden verricht, maar zover is het nog lang niet).

Het plan wat Spreadshirt aanbiedt is prima, en we houden het zeker op de verlanglijst, maar op dit moment kunnen we die verlanglijst niet echt vlot afwerken.
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.