Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Samen Kopen Junkies
Samen Kopen Junkies Vragen of opmerking over lopende of gesloten samenkoopakties kan je hier kwijt.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 18-08-2006, 16:16   #31 (permalink)

Standaard

De mensen die positief reageren met bijvoorbeeld super, moeten ook bij hun zelf na gaan of ze zelf zoiets gaan bestellen vind ik!
Persoonlijk vind ik het niet echt wat, vind dat de laatste week (tijd kan ik niet zeggen, omdat ik hier nog niet zo lang loop) het aantal serieuse post en actieve mensen flink is gedaald. Als ik bijvoorbeeld een update post zijn het maar 1 a 2 en heel soms 3 die er reageren en commentaar geven. De topics in de catogorie 1337 zijn veel actiever en daarom ben ik hier niet op casejunkies!

Dus bij deze hoeft niet van mij niet, vind het zowiezo niet echt wat om met reclame te gaan lopen van een site!
tukkerpride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-08-2006, 16:31   #32 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Het is nu ook hoogseizoen vakantietijd he Ik zie ook weer mensen langskomen die lang niet geweest zijn, en jij hebt een punt als je zegt dat er ook veel mensen even niet komen. Dat verschuift toch wel een beetje. En ik moet zeggen, sinds ik admin ben kom ik nog minder aan casemodding toe, en daarom lees ik eigenlijk ook minder de updates enzo. Hoe dan ook, dat het ff inzakt lijkt me niet blijvend.

Wat betreft die shirts, ik vind het idee wel leuk, maar verwacht er ook geen gouden bergen van. We zitten niet aan een minimum afname vast als we het zouden doen, dus als stukje extra service richting de members vind ik het wel okee.

Ik zelf zou ook hooguit één of twee shirts aanschaffen denk, maar ik heb dan ook al een crew-shirt. Ik zie het niet direct als met reclame voor een site lopen, voor mij is het een uiting geven aan het gevoel een CaseJunk te zijn
Oud 18-08-2006, 16:45   #33 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Mwa, denk persoonlijk niet dat ik zo'n t-shirt zou kopen. Opzich is het natuurlijk wel leuk, maar vind het toch een beetje te nerd-like om met zo'n shirt op school te lopen. Heb al een CJ badge op m'n rugzak gemaakt, dat vind ik persoonlijk al zat.

Aan de andere kant daagt de naam "Casejunkies" niet direct het image van een nerd aan, maarja je mag evengoed wel telkens weer uitleggen wat Casejukies is, en dan staan ze weer dwaas te kijken. Misschien dat ik wel zo'n t-shirt zal kopen voor in de vakantie e.d. Een extra t-shirt kan iig geen kwaad in m'n kledingkast.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2006, 01:02   #34 (permalink)

RA-ART's schermafbeelding

Standaard

Jah en wat dacht je van het logo van CJ :P , die stond op mijn oude schooltas veel mensen dachten dat ik in to the hard drugs zat . En na wat uitleg en zo, een paar rare koppen van huh wat zagen in je computerkast, deug jij wel gast.
Oud 19-08-2006, 01:04   #35 (permalink)

Standaard

Hah, zo kreeg ik een reactie van iemand :P

'Wat goed kerel, dat jij zo laat merken dat je tegen drugs bent'

:P Sjah, en zagen in je computer is ook niet bij iedereen aan het verstand te praten :P
Oud 19-08-2006, 09:10   #36 (permalink)

Standaard

Toen mijn moeder mijn junkshot totaal zag keek ze ook wel aardig.
Oud 19-08-2006, 18:51   #37 (permalink)

Standaard

even terug ontopic
t-shirts moet je goede kwaliteit nemen, anders vallen ze uit elkaar na een paar keer wassen.
van opdruk kan je ook best zeefdruk nemen, alle andere dingen gaan er na een keer of 5 wassen gewoon af.
zeefdruk betaal je per kleur. maw hoe meer kleuren, hoe duurder. ik geloof iets van een 60 euro per kleur om de mal te maken, en dan moet je de t-shirts en het drukken zelf nog betalen...

komt er eigenlijk allemaal op neer dat wanneer je minder dan 100 t-shirts laat maken je 25 euro (ofz kwijt bent per t-shirt, redelijk veel dus...
Wolgarnaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2006, 19:03   #38 (permalink)

Standaard

De kwaliteit van de shirts twijfel ik niet aan. Wat betreft bedrukking, we hebben keuze uit het domweg erop printen van een plaatje (zonder opstartkosten) wat niet zo superdegelijk is, maar wel kleurrijke designs mogelijk maakt. De kleuren hiervan vervagen na verloop van tijd (...)

Verder biedt de fabrikant zogenaamd 'plot printen' aan, hierbij komt een gekleurde laag op het shirt, zoals -als ik het goed begrijp- ook bij de huidige generatie crewshirts aan de orde is. Nadeel van de plot techniek is dat er maar 1 of twee kleuren mogelijk zijn, zonder verloop. Als ik de crewshirts bekijk lijkt me dat geen probleem eigenlijk, die zien er prima uit zoals ze zijn. Bovendien is deze methode wel erg duurzaam, en er zijn ook geen opstartkosten voor nodig.

Derde mogelijkheid die aangeboden wordt is offset printen, maar dat heeft als nadelen dat het 3 tot 4 weken opstarttijd kost en er komen dan opstartkosten bij (minstens 60 eur. De fabrikant zegt daar zelf bovendien al van dat offset printen alleen zinnig is bij opdrachten van meer dan 50 stuks. Dat soort volumes is voor ons niet aan de orde denk ik.
Oud 19-08-2006, 19:18   #39 (permalink)

Standaard

Volgens mij mogen we blij zijn dat er 15 zullen verkocht raken!
Oud 19-08-2006, 19:41   #40 (permalink)

Standaard

Het maakt in principe helemaal niet uit hoeveel interesse er is, we hoeven alleen maar de ontwerpen aan te leveren, en dat is hooguit een avondje spelen met Photo Shop of Illustrator.

Ik zie het dan ook als een stukje extra service. Zou leuk zijn als er interesse is, maar CaseJunkies gaat niet het schip in als het niet zo is
Oud 23-08-2006, 14:20   #41 (permalink)

Standaard

Ik heb zojuist antwoord gekregen van de contactpersoon, er is een mogelijkheid dat je als besteller de tekst op een shirt aanpast, dus het is technisch mogelijk dat wij een shirt ontwerpen met als tekst 'nickname' en dat je dat voor het bestellen aanpast in je eigen nickname.
Oud 23-08-2006, 15:16   #42 (permalink)

Standaard

Dit lijkt me wel een leuk idee, en ik zal er dan ook eentje kopen voor thuis. Ik ga er niet op school mee lopen, dan vragen al die gassies weer wat het is enzo En vind het een goed idee, en ook om Cj dan ook financieel weer wat te helpen. En 20 euro voor een kwaliteit shirt is tegenwoordig ook niks meer
Oud 26-08-2006, 08:39   #43 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Het is een leuk initiatief, en ik zou er wel een willen, maar ik ga er ook niet mee op school lopen. Voornamelijk met de reden dat iedereen al weet dat ik iets te lang achter me PC zit, en dat ik hem heb omgebouwd :P Er zijn dus mensen die vinden mij een ComputerFreak (om het ff netjes uit te drukken :P Nerd klinkt meteen weer zo negatief )

Maar zoals iemand anders dus al zei, voor op vakantie is het perfect!
Oud 26-08-2006, 10:07   #44 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Een beetje nerd vinden ze mij ook wel. Niet dat ze er echt iets over zeggen want dan krijgen ze een grote bek terug. :P Meestal weet ik mezelf ook wel te verdedigen door te zeggen dat ik tenminste wel dikke prijzen win met m'n gare hobby, dan zijn ze weer stil. :P Maargoed, mijn hele klas bestaat bijna uit nerd die alleen maar zitten te gamen. Sta altijd hun gamen af te zeiken. :P
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2006, 12:16   #45 (permalink)

Standaard

Ik zit maar bij 1 gamer in de klas. Heb em pas zo'n simpele premod kast met zo'n standaard-window verkocht voor 15 euro'tjes. :P
Xghost is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.