| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) | |
|
| Citaat:
er zit ook 14mm bij ook duure festo fittingen die nog nieuw zijn. Als ik al kijk dat een hoek schoef verbinding ruim 6 euro kost bij de meeste webwinkels dan ga ik het zetje niet voor 10 euro verkopen | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hoeveel liter per uur pompen die Koolance-pompjes?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #23 (permalink) |
|
| Kijk even bij koolance zal ik zeggen ik weet het echt niet wat ze pompen staat er ook niet op 1 pomp werkt als intake en de andere pomp werkt als out maar ze kunnen ook allebei al out werken Maar er gaan nog meer dingen komen in de verkoop een kenwood cd speler een dremel een weller zoldeer standard een mx 700 muis nieuw enz maar ben eerst aan het uitzoeken |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Ik heb interesse in die Titan fans (complete set ) hoeveel moet dat kosten??
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #26 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Heb interesse in die radiators met fans erbij. Is precies het setje wat ik zoek. Is die 100 euro inclusief verzendkosten of komen die er nog los bij. Heb er zoiezo wel interesse in. [edit] Wat voor aansluitingen hebben de rads, als die er al opzitten?[/edit] |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Diverse Hardware | SupReme | Recycle Junkies (V&A) | 8 | 18-12-2007 22:22 |
| [TK] Diverse muismatten | ModKid | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 1-08-2007 14:56 |
| Diverse LCD Displays! | annuh | Samen Kopen Junkies | 1 | 23-05-2007 23:08 |
| [TK] Resterende Van diverse spullen 1tm3 | Recycle Junkies (V&A) | 25 | 19-09-2004 10:26 | |
| [TK] diverse spullen 2 | Recycle Junkies (V&A) | 31 | 11-09-2004 21:07 | |