| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Hij is gloednieuw en is een maand oud hij is nog niet uit de verpakking geweest Ik weet niet wat ik hier voor moet vragen maar de prijs ligt rond de 35 euro nieuw, dus bied maar wat leuks zal ik zeggen ![]() En graag (ontopic) blijven bedankt. |
| | #7 (permalink) |
|
| Ik heb lopen zoeken waar de bon is maar die heb ik niet meer ik heb deze bij EMPC in dronten gekocht en hij zit nog in de garantie, dat kan ik je wel vertellen maar zonder bon doe je niks, nou wil ik ook wel zo doen met je dat je van mij een half jaar garantie krijg. Mits je hem op de goeie manier gebruik. En nu ga je zeggen, hoe kom jij aan die garantie ik heb mijn contact personen bij coolermaster en die staan altijd voor mij klaar. ![]() |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aerogate 3 van coolermaster | ultrix | Elektronica Junkies | 8 | 26-08-2006 19:11 |
| FAN control met PIC en LCD | nl2ttl | Elektronica Junkies | 1 | 29-09-2005 08:22 |
| Fan Control met Software ? | Cyborg | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-01-2005 23:37 |
| Licht in Coolermaster Aerogate II ? | Marco1337 | Elektronica Junkies | 10 | 11-10-2004 00:41 |
| coolermaster aerogate 2 sensor pobleem | undersquad | Hardware Junkies | 2 | 8-03-2004 09:41 |