| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| ik zoek iemand die voor mij bij een zaak koper kan halen of het nog heeft liggen thuis ik betaal je gewoon wat het heeft gekost+ verzent kosten het is voor mijn zelf ontworpen blocken te kunnen maken en het moet 5 cm breed en 2 dik zijn ik weet wel een zaak waar ik het kan halen alleen daar vragen ze 19 euro per kilo als je wat hebt dan hoor ik het wel |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik kan het wel halen voor je in een zaak in Beverwijk, kost daar 9,50 euro de kilo. Dat ga ik in de vakantie doen denk ik. Ik laat tzt anders wel ff wat weten als het zover is :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
| window als je naar beverwijk toegaat zeg dan dan ff want dan kan ik geldnaar je overmaken want ik moet je wel ff vooraf betalen natuurlijk anders krijgen we dalijk ruzie ofzo en dan weet je zeker dat ik het afneem van je dat wat ik bestel ik moet nog ff uitrekenen hoe zwaar dat is maar ik wil graag 2cm dik X7 cm x20 cm koper weegt 8.96 uit me hooft per cm3 dus 280x8.96x/1000x9.50+ verzent kosten ongeveer 5 euro dan is dan samen 27 euro klopt dat???? stuur mij ff een pm met waar ik het naartoe moet storten als jij dat voor me gaat halen als je het gaat halen bedankt als je het niet gaat halen ook bedankt want nu weet ik gelijk de prijs wat koper hoort te zijn Richard Dijkhuizen |
|
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| waar koper te halen? | ^n0c3r | Cooling & OC Junkies | 8 | 9-07-2004 19:27 |
| Géén koper voorhanden, dan messing of alu nemen ?? | Lampje | Cooling & OC Junkies | 12 | 23-07-2003 14:12 |
| roest koper nabootsen | squid | Casemod Junkies | 15 | 29-06-2003 22:55 |
| Koper | Solomon | Samen Kopen Junkies | 5 | 20-05-2003 22:13 |