| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Grote zak vol met gekleurde PSU connectoren. Het zijn er minimaal 150 stuks, alle gangbare types: ATX, MOLEX (normaal en haaks), SATA (ook haaks), FAN, Floppy, 4pins ATX etcetc. De meeste zijn UV reactive, oa rood,, blauw, geel en groen, maar er zitten ook wat zwarte en witte stekkers bij. Hier kun je wel aardig wat PSUs mee modden.In de zak zit ook een ATX-remover tooltje In de tweede zak zitten vergulde PSU contacten, werden ooit door AC Ryan aangeboden. Minder weerstand dus beter voor je stroomlijntjes. Wederom diverse types, ongeveer 250 stuks, voor krimp of soldeermontage Daarnaast nog drie restpartijtjes kabelmesh in groen en rood en een complete blauwe PSU stekker kit. ![]() ![]() ![]() ![]() Kortom, voldoende spul om de hele zomervakantie PSUs te pimpen. Veiling: startbod 20 euro, eindtijd 10 augustus 20.30 uur. Bijkomende verzendkosten voor de koper. Ophalen of combineren mag natuurlijk ook Zo dat was het voorlopig, maar binnenkort nog meer leuk spul
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Om misverstanden tijdens het einde van de veiling te voorkomen gebruiken we de CCJFT (Central CJ Forum Time). Die klok loopt dus bijna 20 minuutjes voor, houd daar rekening mee bij het plaatsen van een laatste bod
| |
| | #10 (permalink) |
| Belangrijker; hoe kom ik er vanaf? ![]() De mesh en connectoren zijn ooit blijven liggen van een grote inkoopaktie waarbij wat mensen afhaakten. Bovendien heb ik er de laatste 5 jaren aardig wat bijverzameld. De PO - mesh heb ik destijds zelf geïmporteerd om de casemodders te voorzien van mesh, voordat er commercieele meshkitjes waren, dit is geschiedenis ![]()
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Daar heb ik ondertussen al de nodige meters van thuis liggen, toen het nog 'duur' was in de CJ shop ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TKA] casemod pakket | uzuri | Recycle Junkies (V&A) | 19 | 6-11-2007 19:58 |
| 3D Pakket gratis te downloaden ! | Lampje | Software Junkies | 5 | 23-10-2003 12:48 |