| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Dit grafisch LCD heb ik ooit via Bart banaan bemachtigd. Schijnt erg zeldzaam qua kleur te zijn (blauw/oranje) en komt naar horen zeggen uit een tankwagen. Ik had ooit plannen dit in te bouwen in een casemod maar dat is er helaas nooit van gekomen. Check de foto's voor eventuele specificaties, heb helaas zelf niet al te veel LCD ervaring. Met wat soldeerkunsten moet dit ding prima aan de praat te krijgen zijn. Wederom een veiling, startbod 10 euro, eindtijd 10 augustus 20.00 uur. Bijkomende verzendkosten zijn voor de koper. ophalen of combineren kan natuurlijk ook. ![]() KLIK for fullsize >>> http://drc2club.nl/sale/03082008024.jpg
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! Laatst gewijzigd door Pureoptical : 3-08-2008 om 20:00. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| 2 vragen: - Heb je ook een foto waar de tekst op de chips duidelijker te lezen zijn, zodat ik daaruit kan ontcijferen wat voor controller erop zit? - Uit de foto heb ik afgeleid dat het display ongeveer iets groter dan 10x17 cm is. Past dit display+ bubbelfolie+ een laag karton (en eventuele andere beschermmateriaal) door de brievenbus, of wordt dit pakket dan te dik? |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Hmm, alle opdrukken zijn goed te lezen, behalve die van de controller. Deze zit naast de 20 pin connector. Ik heb een sterk vermoeden dat deze controller een T6963 is van Toshiba, maar zou je dat voor de zekerheid willen controleren? |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Om misverstanden tijdens het einde van de veiling te voorkomen gebruiken we de CCJFT (Central CJ Forum Time). Die klok loopt dus bijna 20 minuutjes voor, houd daar rekening mee bij het plaatsen van een laatste bod
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraag aankoop grafisch lcd. | DanielZ | Elektronica Junkies | 19 | 25-09-2006 16:01 |
| [BUG] Posting 186414 sloopt Oranje-topic | Carpento | CaseJunkies Support en Feedback | 17 | 13-06-2006 21:47 |
| Grafisch LCD probleem | Skater | Elektronica Junkies | 31 | 28-08-2004 09:50 |