| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Per 1 juli aanstaande zal de voormalige CJ Dump definitief de deuren sluiten en daarmee wordt het "originele CJ-hoofdstuk" definitief afgesloten. Door gebruik te maken van de kortingscode die je op de Shop-frontpage vindt krijg je 50% korting op alle aankopen. Op = op Link naar shop
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! Laatst gewijzigd door Pureoptical : 20-06-2008 om 15:21. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik heb het een en ander besteld, maar ik moet even wachten tot de codes van mijn internet bankieren thuis komen, zal wel even duren. Maar ik hoop niet dat het ondertussen verkocht wordt! Ik kan het ook overmaken op het postkantoor, maar omdat het een bank rekening is van Cj en geen giro, zijn er kosten aan verbonden van 8 euro. Dat heb ik er niet voor over liever even wachten Maar is het mogelijk om spullen te reserveren?
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik heb besteld en al betaalt, dusja ben benieuwd ![]() Kijken of ik de macaroni doos krijg ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Dat hoor je wel na de checkout.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! Laatst gewijzigd door Pureoptical : 25-06-2008 om 21:44. | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| zullen we maar zeggen dat de service niet geweldig is... statussen bestelling geplaats: donderdag 26 juni 2008 17:31:48 betaling ontvangen: vrijdag 27 juni 2008 17:27:30 en nog geen update dat het verstuurd is, er staat, verzending binnen 24 uur... alles is op voorraad dus ik zie het probleem niet... verwacht het dan maar vandaag(maandag), is het er dinsdag niet worden er maatregelen getroffen |
| | |