| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Je betaling wordt vrijdagmiddag ontvangen. Het postkantoor is helaas dicht op zaterdag, de postbodes werken helaas niet op zondag en jij loopt helaas nu al te klagen? Even reeel blijven vriend, er zijn ook mensen met een normaal leven! Ik stort straks gewoon je centen terug, voor jouw ga ik nu zelfs niet meer de moeite nemen om naar het postkantoor te rijden, dan hoef jij ook geen maatregelen te nemen!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| Ik geloof ook wel dat het komt... Maar er staat verzending binnen 24 uur, dagje later boeit me niks, maar als support via email dan inneens ook nog stil ligt, dan heb ik al zoiets van WTF. En ik houd rekening met zondagen etc. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geloof me nu maar het komt echt niet! Weet je ook wanneer pakjes bezorgd worden die zaterdag op het kantoor afgegeven worden? Verder denk ik ook niet dat er iemand aan jouw verantwoording verschuldigd is over hoe iemand zijn zondagen doorbreng, in ieder geval zit ik soms ook wel eens een dagje niet achter de PC. Zou je ook eens moeten doen, daar wordt je lekker rustig van. ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| PO, heel erg bedankt voor de volle doos spullen die ik net bezorgd krijg. De prijzen waren natuurlijk al prachtig, maar het extra spul erbij is helemaal leuk ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Idd, ik vind juist de levering etc wel goed gaan gwn telkens een dag tussen en heeft totaal 3 dagen geduurd, tog wel netjes in vergelijking van grote zaken.zat ook mooi ingepakt nog net geen strikje maar helaas, ben blij mee wat ik heb gekocht.Bedankt PureOptical! ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Laat me raden, jij had de kerstpakketdoos? ;-) Veel plezier met de spullen. Vandaag laatste dag, daarna gaat de toko op slot
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! Laatst gewijzigd door Pureoptical : 30-06-2008 om 13:35. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| 2 case fan's, zalman cnps 9500led en 2 ccfl's en helaas geen goodie's ( had tog al de cj stickers en etch)Wat gaat er eigenlijk gebeuren met alle overige spullen, of mogen wij dat niet weten. Of word het voor eigen gebruik, gebruikt.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |