| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Heb je zelf al gezocht?? Wat heb je al gevonden.. een beetje bij de online internetwinkels kijken en je vind vast wel wat.. Misschien zit hier wat tussen.. ik denk het wel (het zijn zo'n stuk of 35 pagina's) Azerty Hardware Of gewoon Google: LED Keyboard - Google zoeken Via google kom je gemakelijk op deze: Computer Keyboards $21 - 49-PC Keyboard LED Keyboard EL Keybooard Wireless Optical USB Keyboard -Best Computer Online Store Houston Buy Discount Prices Texas-Directron.com deze heeft wel wat toetsenborden met licht voor rond de 23 Dollar wat 14,9 euro is... Met verzendkosten schat ik zo'n 20-25 euro..
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm Laatst gewijzigd door BasKuipers : 17-06-2008 om 16:01. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Je hebt een optie van naar het buitenland overboeken bij je internetbankieren. Dan wijst het zich vanzelf wel. Ik denk dat als je een bestelling plaatst bij een buitenlandse winkel en je kiest ervoor om het naar Nederland te verzenden dan krijg je waarschijnlijk wel alle informatie die je nodig hebt.
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Kijk eens rond op de site van de amerikanen zelf, vaak staat er op de site zelf wel hoe het gaat met betalen. (en denk een beetje aan de hoofdletters en punten etc )
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| €20 is wat je ongeveer betaald voor een basis toetsenbord ( misschien paar euro minder, maar dat ligt weer aan het merk) Ik denk niet dat je snel aan een LED toetsenbord van 20 euro gaat komen. Als het je gewoon puur om de verlichting gaat zou je ook zoiets als dit kunnen nemen: 4Launch Shop Maar of dat een goed toetsenbord is heb ik geen flauw idee van. |
| | |
|
| « [TK] vanalles
|
[tk] Pc :) » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] Toetsenbord | Backsmash92 | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 3-10-2007 16:53 |
| gewone toetsenbord en muis op de laptop gebruiken? | Xarzo | Software Junkies | 7 | 14-05-2007 15:50 |
| toetsenbord en muis probleem | smokerpolo | Hardware Junkies | 6 | 2-04-2007 15:51 |
| Toetsenbord? | Jethro | Elektronica Junkies | 24 | 26-06-2006 00:24 |
| Welke muis en toetsenbord gebruiken jullie ? | SubZer0 | Hardware Junkies | 28 | 16-02-2005 22:06 |