| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| FF een mededeling. Ikheb zelf ff een een 5,25" to 3,5" converter gemaakt en daar de fan controller in gehangen. Het werkt allemaal en is heel over gekomen. Ik heb alleen 1 verlengkabel gekregen met 2x een input en 1x een output, heeft dat nog iets aparts ofzo? |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| 1 input is voor je fancontrollers 1 input voor op je moederbord voor fanspeed 1 output voor je fan ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| er zitten denk ik wel een aantal bruikbare dingen tussen, maar het is vooral de verzendkosten naar belgië die me tegenhouden... Enig idee wat die bedragen?(zowel voor kleinere als grotere dingen) |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Citaat:
0.5 - 2 kg €9,10 TNT Post | Tarieven Internationaal Pakket Basis - Wat kost het? | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Als je iets wilt kopen moet je er zelf ook wat voor doen, en wat is mailen nou voor moeite, btw wesseletjev als je niet gespamt wilt worden gebruik ipc @ een [at] en ipv . een [dot]
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| als jij iets wil verkopen omdat je het niet weg wil pleuren doe je daar toch ok wat moeite voor, zn kleine cube case kan ik ook wel zelf maken, maar waarom als hij ook hier te koop is, voor de verkoper nog altijd beter dan weggooien .maar dan zeg niet niet van: mail maar ff geen zin om hier nog te kijken |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 februari 2007
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enkle vraagjes over vanalles. | jmw | Hardware Junkies | 21 | 20-05-2007 20:42 |
| Vanalles met diskette drive (probleem) | Warheart | Software Junkies | 4 | 27-06-2006 18:10 |