| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| zoals het onderwerp het zegt, (oude) pc kasten gezocht voor een laag prijsje(of gratis), evt verzendkosten betaal ik. ik weet dat er waarsch niemand is die er nog heeft staan, omdat iedereen ze zelf wil modden. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| De kasten die ik heb staan wil ik inderdaad zelf modden... Maar ik kan je wel een paar tip geven ![]() Plaats een advertentie op bijvoorbeeld marktplaats.nl, vaak krijg je gratis computers in handen gedrukt als je het maar komt ophalen (ik heb laatst een pc gekregen waar xp nog prima op draait), of zoek op waar de stortplaats is in jou gemeente ('bureau woonomgeving' ofzo ). Daar kunnen mensen elektronica afgeven en vaak zit er wel een computertje tussen (let alleen op dat je deze vaak niet mag meenemen, dus die moet je even ehm... *lenen* op het moment dat er niemand is (ik spreek uit ervaring, achter mijn huis is ook een stortplaats die ik regelmatig bezoek ) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Handig als je even vermeld waar je woont... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Dat is dichtbij, dan heb ik nog wel wat staan hoor! Zoiezo nog een enermax wizzard (premod kastje), nog een aantal gewone cases waarje je op mag uitleven čn wellicht nog een klein kastje. Voeg me even toe op msn ofzo, sluiten we wel een dealtje. Alles mag weg voor een prikkie! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Waarom ben je dan op zoek naar spullen als je er toch geen geld voor hebt...? ![]() Voeg me even toe op msn vandaag/morgen dan regelen we wel wat, ik heb er geen haast mee maar als sommige cases nog lang blijven staan gaan ze naar het stort!
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Sorry voor de kick, maar ik zat even rond te neuzen op marktplaats, en kwam deze Marktplaats.nl > Inwin Q500: gratis af te halen aangeboden - Computers en Software - Behuizingen en Kasten tegen, k dacht misschien iets voor jou Voor mij is het iets te ver weg |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Heb je nog interesse dan...ik heb je ook medegedeeld dat ik nog vanalles heb staan maar ik heb hier niets meer van gehoord.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| goedkope coolermaster kasten | ruthger-mod | Shop Junkies | 9 | 26-07-2006 19:01 |
| plastic rand lian-li kasten | kontkommer | Casemod Junkies | 11 | 18-04-2004 10:29 |
| Prometia Mach 2 & Lian Li kasten | InsaneKitty | Cooling & OC Junkies | 12 | 10-09-2003 11:00 |