| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Ik heb gezegd dat ik niet veel tijd heb, mail bekijk ik wel regelmatig en beantwoord ik ook dus.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Tjah, ik wil je topic niet kapen ofzo :$ maar nu je zelf zegt dat je de kasten toch al hebt ![]() Ik ben dus ook op zoek naar een of meerdere kasten (Lieft gratis natuurlijk). Als het kan incl systeem (Mobo, ram, cpu, PSU (+graka evt)) maar hoeft niet Liefst in de buurt van Merchtem, België - Daar woon ik dus :"') Achja, ik hoor het wel !
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| goedkope coolermaster kasten | ruthger-mod | Shop Junkies | 9 | 26-07-2006 19:01 |
| plastic rand lian-li kasten | kontkommer | Casemod Junkies | 11 | 18-04-2004 10:29 |
| Prometia Mach 2 & Lian Li kasten | InsaneKitty | Cooling & OC Junkies | 12 | 10-09-2003 11:00 |