| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Gebruik onze grote vriend eens om te zoeken naar kleine aluminium cases ofzo. Ik denk niet dat iemand hier dat soort kennis paraat heeft, wat zou betekenen dat wij jou werk zouden gaan opknappen om jou een antwoord te geven. Dat is nou eenmaal niet helemaal zoals het hier werkt. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Het zou ook wel handig zijn als je iets meer info gaf, dit is nou niet echt een goed voorbeeld van een indrukwekkende eerste post ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 april 2008
| extra info: kast moet geschikt zijn voor een atx moederbord. Ik moet er mee op reis en heb rekenkracht nodig, dus wil mijn quad core meenemen, ipv van een laptop. Het schijnt dat er behuizingen zijn van rond de 2 kg, zie Roundup aluminium computerkasten (6/6) | Tweakers.net Heb een halve dag met google gezocht, en nauwelijks iets gevonden onder de 3 kg, anders zou ik deze post niet plaatsen. Uiterlijk van de kast vind ik niet belangrijk. Charles |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Bouw zelf een koffertje zou ik zeggen. Verplaatst makkelijk, gewicht heb je dan zelf in de hand en je kan al het nodige erin proppen wat je wilt. Maar aangezien je een beperkt aantal kilo's wilt hebben, neem ik aan dat je het mee wilt nemen op vliegreizen? Geen flauw idee hoe happig ze zijn op dat soort electronica aan boord etc, tegenwoordig worden ze al boos als je een veiligheidspeld bij je hebt. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 april 2008
| Bedankt voor de tip Azariel! Moet inderdaad met het vleigtuig mee. Als ik van te voren bij een vleigtuigmaatschappij informeer of er aanvullende eisen zijn voor dingen die in de verte op een zelfgemaakte bom lijken, dan zal dat wel lukken lijkt me. Dacht ook aan die mogelijkheid om zelf een kast te bouwen. Bijvoorbeel ergens een plastic doos kopen(blokker ofz , en dan eventueel van een oude kast de plaat gebruiken waar het moederbord opzit. Vervolgens die plaat aan de plastic doos schroeven.Heb al vaak moederborden in kasten gezet, maar nog nooit zelf een kast gemaakt. Wou er niet teveel tijd instoppen. Weet iemand misschien wat handige url's hoe eenvoudig een lichte kast te bouwen? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik hoop dat je inziet dat dat wel een hele specifieke vraag is, daar zul je echt geen tutorial over vinden. Gewoon zelf proberen dus, lees eens de casemod project logs door voor een beetje inspiratie.
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| weet niet waar aanknop aan te sluiten. | FigtingEagle | Elektronica Junkies | 18 | 21-08-2007 22:52 |
| Waar kan ik dit kopen. | black magic | Casemod Junkies | 5 | 8-06-2006 17:47 |
| Waar kopen? | NickBR | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-02-2004 15:50 |
| wie weet waar ik smartie kan downloaden? | -PartyBoy- | Elektronica Junkies | 5 | 18-03-2003 21:03 |
| wie weet waar ik een agp riser kan kopen | M@rtijn | Hardware Junkies | 3 | 14-03-2003 15:44 |