| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Veendam
| Hoi.. Voor mijn nieuwe Case ben ik op zoek naar; - Een fancontroller - Thumbscrews (zwart) - Een fanguard (tegen stof) - Ronde IDE Kabel - HDD Silencer Wie o wie heeft wat..? grtz Laatst gewijzigd door Hrdstyl3r : 17-04-2008 om 12:50. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 april 2008
| Ik heb hier nog liggen: 1x PAPST 80mm fan 8412 NGLE 3x PAPST 80mm fan 8412 NGL (zonder molex) 1x 90cm rounded floppy cable (glow in the dark) 1x 60cm rounded IDE cable (UV-active green) De papst fans zijn superstil. De kabels zijn wel in kleur, maar in een dichte case ziet niemand dat ![]() Bied maar ![]() (de rounded floppy mag weg voor een prikkie) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Rounded idee kabels voor dvd en floppy heb ik. Van AC Ryan. Geloof nog 2 fancontrollers en ook vast nog wel wat stille fans... PM me maar als je interesse hebt...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Eeh Ramon, Wat voor fancontrollers heb je nog liggen dan? Ik ben misschien ook wel geintresseerd. (kon je pm-iccoontje neit vinden :/) Greetz
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Ik heb nog iets van sunbeam (of revoltec) čn een coolermaster. Die laatste is vrijwel nieuw, amper/niet gebruikt.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ik heb eventueel nog wel een HD silencer, gaat om een PCI bracket achtig geval :P Lastig te omschrijven, maar je HD hangt dan in een stel rubbers, ik ga vanavond ff kijken of ie nog compleet is ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
grtz Ben | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Fancontroller kan je toch al van het lijstje halen of heb je je bedacht...?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Sorry, is er een beetje bij ingeschoten, maar ik ga vanavond gelijk ff voor je kijken ![]() Laatste tijd een beetje druk op stage enzo, maar ik heb dat ding nog steeds en zal vanavond wel ff een plaatje schieten
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
PM Maar als je een foto hebt ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mod spul inkoopacite bij tweakstore | rawiramdhan | Samen Kopen Junkies | 1 | 18-05-2004 08:27 |
| Dremel kopie van Black & Decker, goed spul? | InsaneKitty | Gadget Junkies | 17 | 4-11-2003 17:53 |