| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 april 2008
| Na het opruimen van de zolder kwam ik een hoop spullen tegen van niet afgemaakte projecten, misschien hebben jullie er nog wat aan. Prijzen zoals vermeld achter de producten zijn vraagprijzen, mocht je een andere prijs in gedachten hebben komen we daar vast wel uit. Alle vraagprijzen zijn per stuk tenzij anders aangegeven. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan een DM of post een reply. Fan accessoires: 4x Revoltec Vibration Absorber for case fans 120x120mm (nieuw) € 1,- (1 stuk verkocht) 1x Revoltec Vibration Absorber for ATX power supplies (nieuw) € 1,- (VERKOCHT) 28x trillingsdempers (voor case fans) (nieuw) € 1,50 (per 4) (VERKOCHT) 2x Counterstrike Blue Led-Fan Grill € 4,- 2x Zalman Fan Mate 2 € 1,50 (VERKOCHT) Laatst gewijzigd door BlackDeath : 10-04-2008 om 22:33. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| De trillingsdempers, heb je daar meer info / plaatje van ? ![]() Die Fan Mates wil ik sowieso wel ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Fan Mates zijn wel gebruikt (dus er zit geen plakrand meer bij) maar werken nog uitstekend. Stuur maar een PMetje voor verdere afhandeling ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Veendam
| heb je een plaatje voor Revoltec Vibration Absorber for ATX power supplies (nieuw) ?? weet niet echt wat ik me daarbij moet voorstellen haha.. Ben bezig een stille case te bouwen dus heb er wel belangstelling voor.. sowieso voor de casefan absorbers.. ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Plaatje van de case fan absorber: http://i31.tinypic.com/20pa644.jpg Plaatje van PSU absorber: http://i26.tinypic.com/2ibmh6o.jpg | |
| | |