| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2006
| Aangeboden: 80mm fans: 1x blauw Aerocool 1x groen Sunbeamtech 3x groen Coolermaster 2x blauw Coolermaster ( waarvan de ledjes niet doen, en dit komt doordat het ijzerdraadje aan de zijkant los is gaan zitten, maar is makkelijk te solderen) 120mm fans: 1x blauw Aerocool 1x kleurloos, zwart Coolermaster Fans grills: 2x 120 mm blauw 2x 80 mm blauw 4x 80 mm groen A.C. Ryan conduct X fan extention cable 70cm uv groen 4x in verpakking 2x los Neon balken 2x groen 30cm 2x geel 30cm 2x rood 30cm 2x blauw 30cm 2x rood 10cm 2x wit 10cm ik heb intotaal 5 conventers om de neon balken aan te sluiten ik heb er 4 met stroom snoer, dus 1 conventor los Neon glowstring 1x blauw 1meter lang Zelf gemaakte fan controller [ zie foto bijlage] geeft stroom aan 10x 3pins fan snelheid regelbaar met draaiknop tot slot heb ik nog een Q-tec fan controller [ zie foto bijlage] 544TC Control bay lcd zilver. Vraagprijzen: Fans: 4,- p.s. ccfl's: 6,- p.setje. Fangrills: 1,- p.s. UV groen fan kabel 1,5 p.s Neon glowstring: 4,- Zelfgemaakte Fan controller: 25,- Q-tec Fan controller: 10,- liefst alles in 1x Bieden mag. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2006
| het is echt heel lastig om goed op de foto te zetten. als bijlage heb ik 3 foto's bijgevoegd. 1x geprobeert op wit papier maar dat lukt niet echt goed en 2 plaatjes van mijn casemod waar ze vanaf komen. mss dat je het daar wat beter kan zien |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik stel voor dat de zaken via PM afgehandeld worden. Dit topic had namelijk helemaal niet zo lang moeten bestaan, en wel hierom: Citaat:
Als je wilt mag je uiteraard nieuwe topics openen voor je spulletjes, maar dan wel hooguit 5 artikelen per keer ![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Casemodder (hoop ik) | Sammy078 | Casemod Junkies | 11 | 6-05-2006 23:33 |
| [IA] Leuke spulletjes tegen zeer gunstig prijzen!!! | DJD xtreem | Shop Junkies | 34 | 11-10-2003 18:05 |
| Nieuwe spulletjes besteld | Cooling & OC Junkies | 5 | 13-03-2003 20:49 | |