| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| ik ben op zoek naar een goedkope laptop van max 20 euro. eisen zijn dat hij minimale reso van 800x600 moet hebben, usb heeft, een 32 bit kleurenscherm en een oplader. verder moet er een hdd inzitten. als je alleen een hdd hebt of een kapotte laptop waarvan je de hdd wilt verkopen wil ik die graag overnemen. dit ivm digitaal fotolijstje dat ik eindelijk eens wil gaan maken
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| sorry dat ik zo laat ben met reageren, heb hier helemaal niet meer aan gedacht! de grote van de hdd maakt niet veel uit, ik kan altijd nog foto's op een usb stick zetten he. ik wil alleen ff van te voren weten hoe de aanlsuiting is voor de hdd heb hier nu twee verschillende laptops en een hdd, die hdd kan maar in een laptop, mini IDE aansluiting lijkt het op. probleem is: die laptop moet nog geïnstalleerd worden maar de cd drive kan niet van genoeg stroom voorzien worden ![]() dus, als jullie zo vriendelijk willen zijn even een foto te maken, dankje ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [VR] goedkope laptop | WatehveR | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 9-09-2007 11:41 |
| goedkope coolermaster kasten | ruthger-mod | Shop Junkies | 9 | 26-07-2006 19:01 |
| Goedkope HDD koeler | wiertz | Cooling & OC Junkies | 3 | 12-03-2006 19:25 |
| stomme goedkope fannetjes | InsaneKitty | Cooling & OC Junkies | 4 | 1-11-2003 10:45 |
| Goedkope temp meter | Freakazoid | Gadget Junkies | 2 | 28-10-2003 22:49 |