| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Deze gaan weg omdat ik graag wat groters wil. Ze hebben voor zover ik weet geen dode pixels, geen mankementen. Een beetje stoffig maar dat valt wel op te lossen. Het is een snel genomen foto dus hecht er niet teveel waarde aan. Prijs is uiteraard voor beide schermen. Aansturing via D-Sub, DVI-D. Je krijgt de DVI of VGA (D-sub) kabels erbij, stroomkabels + adapters. Er zit geen winkelgarantie meer op maar misschien nog van Acer zelf. Dit weet ik echter niet zeker. 8ms dus snel genoeg. Ik heb er iig nooit ghosting mee gehad. Beeldverhouding 5:4 Resolutie: 1280x1024 17'' Ze hebben hier 2 jaar op dezelfde plek gestaan en in dualscreen gedraaid. Perfecte schermen ervoor: Snel, niet te groot maar met z'n 2en toch genoeg beeldopp. Prijs: €200,- Bieden mag ook maar wel zinnige boden a.u.b. Verzenden op eigen risico. Wordt uiteraard goed ingepakt. Ophalen kan altijd, langsbrengen eventueel ook. Afhankelijk van de plaats en de tijdsperiode waarin je ze wilt hebben. Mail/pm voor interesse of reageer hier even. ![]() Er is er nog maar een!
__________________ Casemodder in hart en handen Laatst gewijzigd door TEAMIKKE : 4-03-2008 om 17:51. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Dat betekent iig dat ik dan goed zit met de prijs Waarschijnlijk is er een weg! Weer een update! Een is verkocht dus nog een staan voor een prijs van €75,-!
__________________ Casemodder in hart en handen Laatst gewijzigd door TEAMIKKE : 4-03-2008 om 17:50. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ACER 1916W | modder.exe | Hardware Junkies | 11 | 19-03-2007 19:17 |
| Bios resetten van Acer TravelMate 212-C | eXistenZ | Hardware Junkies | 5 | 8-11-2003 18:19 |
| [TFT] ACER AL707 | Raven | Hardware Junkies | 2 | 29-06-2003 14:34 |
| ziijwand acer veriton | marco01 | Casemod Junkies | 4 | 10-03-2003 06:04 |