| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Dag allemaal, Ik verkoop deze 4 latjes van elk 512MB van het merk Patriot. Deze hebben alle 4 dezelfde timings met CL5. PC2-6400 met 800MHz. Ik verkoop deze 4 alleen maar samen, niet apart. De verkoopprijs komt op €100. Toen ik deze vorig jaar kocht hebben ze mij €200 gekost. De verzending gebeurt via UPS. Deze verzendkosten bedragen ongeveer €12, berekend met UPS verzending. Hier is een linkje van het type geheugen: Patriot Memory - Patriot Signature Line Memory Hier zijn enkele foto's van het geheugen + originele verpakking! ![]() ![]() ![]() Wie geïnteresseerd is moet maar replyen of PM'en.
__________________ Citaat:
| |
| |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voor de helft van dat geld koop ik 2x 1GB Corsair PC2-6400 met snellere timings. Jammer maar helaas, de DDR2-prijzen zijn gigantisch gekelderd, voor dit bedrag krijg je je geheugen nooit verkocht. |
| |
| | #3 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Citaat:
![]() Kga een weekje afwachten of op dit forum niemand geïntereseerd is en zo niet plaats ik het op eBay. Daar mss meer kans
__________________ Citaat:
| ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Problemen met werkgeheugen DDRII | Bartjez | Hardware Junkies | 6 | 1-11-2007 17:01 |