| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2007
| ![]() Ik heb hier een perfect werkende Intel Core 2 Duo E6850 Engineer Sample! Informatie over deze processor vind u op de Intel site: Intel® Core™2 Duo Desktop Processor E6850 - SLA9U Specificaties: Intel E6850 3.0Ghz 333Mhz FSB Socket 775 Graag bieden, ik heb geen vraagprijs aangezien het geen gewone CPU is. Met Vriendelijke Groet, Mark |
| |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Wat is het voordeel van een ES? Welke resultaten heb jij er al mee bereikt? Is wel handig om te weten voor degen onder ons die niet zo bekend zijn met alle hardware ins en outs ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| |
| | #3 (permalink) |
| http://tinypic.info/files/w56f1e18ybghf6rzg0tu.png http://i10.tinypic.com/71wl9fq.png Dit zijn wat resultaten, de max heb ik nooit opgezocht omdat mijn koeling daar niet tot in staat is. Je kunt de CPU bij me op komen halen, of ik verzend hem (rembours of vooruit betalen) Kosten zijn uiteraard voor de verkoper. ES'jes worden meestal handpicked door Intel waardoor je meestal een goed exemplaar hebt. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Mag ik vragen hoe jij eraan bent gekomen, want een engineering sample wordt vast niet naar iedereen die erom vraagt opgestuurd. En waarom doe je hem weg, is ook altijd nuttig om te weten. En je hebt vast wel een prijs in gedachten, ze gaan voor rond de 230 nieuwprijs geloof ik, maar aangezien dit een ES is zou jouw prijs hoger moeten liggen? Hoe oud is die al en hoelang heeft hij al in jouw systeem gedraaid? |
| |
| | #5 (permalink) |
| Ik heb hem gewoon gekocht van iemand, bij mij zit hij er nu 2.5 maand in en draait perfect op 3.6Ghz zonder moeite. Hij gaat weg omdat ik een quad-core wil. Ik heb eerlijk gezegt geen prijs in gedachte aangezien ik geen idee wat zoiets nou precies waard is. Dus bieden staat vrij. Je kunt me ook altijd mailen of MSN'en als je er specifiek dingen wil van weten. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| ES staat voor enginering sample. Dat houdt in dat de MP is unlocked, dit was althans wel het geval met de Intel Core 2 Extreme X6800 duo-core.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Q6600 of een E6850 | mudder | Hardware Junkies | 6 | 27-07-2007 16:26 |
| E6700 en E6850 | SupReme | Hardware Junkies | 4 | 9-06-2007 18:40 |