| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2005
| Aangeboden: 3 groene 80mm fans. - waarvan 1 geen connecter meer heeft zodat ik hem kon aansluiten op de fancontroller. 1 rode 80mm fan. 1 rood/oranje 80mm fan. 1 blauwe 80mm fan.' Bij alle fans zitten kabeltjes voor aansluiten op de molex. Behalve bij die ene groene dan. Ook heb ik nog 1 verleng kabeltje voor de fans. 1 setje paarse neon. Met schakelaar voor on/off/sound. 1 setje groene neon. Mist alleen de schakelaar en een dopje van een buisje is kwijt. 2 fangrills. - 1 chrome - 1 zwart gespoten 4 Molex splitters. 1 Zalman ZM-MFC1 - Kanalen (4 handmatig instelbaar, 2 trapbaar instelbaar (0/5/12V)) -Deze 6 kanaals ventilator controller past in een 5.25" slot. Het front paneel is blauw/transparant met zilveren knoppen/switches. 4 kanalen zorger ervoor dat u de ventilator snelheid handmatig in kunt stellen. Het blauwe ledje boven elke knop indiceert de ventilator snelehid (lage tot hoge helderheid). De andere 2 kanalen kunnen in 3 stappen geschakeld worden (0/5/12v). Het ledje laat de status zien. (uit/blauw/rood) - Werkt perfect. Alleen de bevestigins onderdeeltjes voor in een 5,25" bay missen. En 1 knopje om een fan harder of zachter te zetten is kwijt. VERKOCHT ![]() ![]() ![]() Vraagprijzen: Fans: 4,- p.s. ccfl's: 6,- p.setje. Molex splittertjes: 1,- p.s. Fangrills: 4,- p.s. Bieden mag.
__________________ Nvm Laatst gewijzigd door Robbia8 : 4-02-2008 om 10:07. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Zonde dat het knopje weg is, anders had ik er wel intresse in, maar wil hem natuurlijk wel compleet
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #3 (permalink) |
| Ja sorry ben 'm een keer kwijt geraakt en echt gek gezocht maar niet meer kunnen vinden. Maar denk dat je bij een winkel wel 4 chrome knopjes kan vinden die erop passen en dan ben je mss voor 2,- klaar .
__________________ Nvm |
| |
| | #4 (permalink) |
| hoeveel zou je ervoor willen + 3 verlengkabels voor fan's (3 pin's)
| |
| | #6 (permalink) |
| Ah ok, ik zoek nog even naar knoppen, dan hoor je het nog wel van me. p.s. heb je misgien nog een foto, van die aansluiting van de knop, dan weet ik waar ik naar moet zoeken
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Modernization ik heb toevalig 2 van zulke fan controlers in losse onderdelen ligen, allebij niet werkend meer dus, mocht je het knopje + evantueele ophanging willen dan kun je die van mij krijgen voor de verzendkosten en kleine bijdrage ofzo. Ik hoor het wel, greets
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Hey dat is dan makkelijk. Het enigste wat mist is dan 1 knopje. De zilvere ijzertjes aan de zijkant om hem te bevestigen en 2 schroefjes + moertjes die in de hoek moeten om het plaatje aan de voorkant te bevestigen aan de printplaat. 2 Heb ik er nog daarom blijft hij nog vast zitten.
__________________ Nvm |
| |
| | #12 (permalink) |
| Ok. dat kan ook, toch in iedergeval bedankt.
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Modernization neem ff contac met me op via msn. Mischien ken der wa geregeld worden ![]()
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod spullen | DanielZ | Recycle Junkies (V&A) | 27 | 26-01-2008 19:55 |
| [gez] Casemod spullen | ruthger-mod | Recycle Junkies (V&A) | 13 | 2-08-2007 23:10 |
| Waar de casemod spullen te kopen? | neoN1 | Elektronica Junkies | 8 | 12-05-2007 23:27 |
| heb een berg ledjes................. | pinny666 | Elektronica Junkies | 15 | 30-05-2006 16:13 |
| Waar kopen jullie je casemod spullen? | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 26-07-2004 18:23 |