| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hallo junks, Ik zoek een videokaart met een agp aansluiting. Er zijn een paar eisen die de kaart moet bieden, en dat zijn: 1. AGP 2. DVI en VGA 3. 256 mb ram 4. Passief gekoelt. 5. Klein 6.Goedkoop 7. dat ronde aansluitinkje die je vaak ziet (ff naam kwijt) 8. Hij moet werken Hier een voorbeeld foto van hoe hij er ongeveer uit moet zien, merk is niet belangrijk. ![]() Heb jij er een lige en wil je deze voor weinig geld kwijt laat het me dan weten ik zoek er naamelijk 1tje. Evantueel een tv tuner kaart is ook welkom, let op ook klein uitvoering. Dit allemaal voor mijn volgende mod, die op bep te volgen zal zijn. greeets,
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juni 2007 Locatie: Nieuwpoort(België)
| ik heb hier eentje, en die voldoet aan al je eisen, behalve 1, hij is niet pasief is een msi geforce fx5600xt met 256mb ram, moet eerlijk zijn, dat ding doet het behoorlijk goed , nu medal of honour airborne enzo kun je vergeten natuurlijk, maar bv wow op laag/medium settings zonder stotteren enzovoort.je laat maar iets weten, gebruik hem momenteel zelf, want heb mijn gf 7600GT weggegeven aan mijn schoonbroer maar morgen of overmorgen krijg ik mijn x1950pro binnen dus dan kan ik hem missen ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Hij is helaas te groot, het moet echt een klein laag kaartje zijn want het moet in een zeer keine ruimte komen, daarnaast moet passief echt aanwezig zijn, omdat het een low noise systeem wordt.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Jij hebt het over een low-profile videokaart. Ik heb er hier nog een liggen, maar dat is PCI en die heeft geen DVI aansluiting. De ronde aansluiting is neem ik aan TV-out.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Laat maar zitten ik heb intusse alles verandert in de planing, ik ga nu een asus mobo kopen waar een dvi en agp al op zitten. Toch bedankt. greeets, (slotje)
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| videokaart | goofy | Hardware Junkies | 14 | 15-01-2007 16:43 |
| Videokaart? | Raphtyl | Hardware Junkies | 16 | 9-01-2007 16:10 |
| videokaart | Mathijs | Hardware Junkies | 2 | 21-02-2005 17:42 |
| Videokaart oc | crizp | Cooling & OC Junkies | 22 | 11-10-2003 10:30 |
| videokaart overclocken | So Solid | Cooling & OC Junkies | 27 | 8-05-2003 22:22 |