| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Zoals de titel zegt heb ik bepaalde snuisterijen aan te bieden waar sommige junks iets mee zijn. Ik heb deze stukken niet meer nodig en moet ervan af. De volgende onderdelen zijn; - 1 ATA PCI kaart - 1 CPU met koeler - 2 TV kaarten - 3 ATA kabel rond De ATA-kaart; Deze kaart heeft je de functie om 1 extra ATA66/100/136 kabel erop aan te sluiten en zo 2 apparaten erop te steken. Deze kaart heeft zijn eigen bios. Komt met cd erbij geleverd. Deze kaart heeft niet lang in mijn systeem gezeten dus heeft niet afgezien. De kaart is van het merk Highpoint. Deze kaart kwam van 60 en nu vraag ik er 25 voor. Zie foto 1 De CPU met koeler; De CPU is een AMD Athlon 64Bits type 3000+ @2,2Ghz. Deze processor kan overklockt worden zonder probleem. Draait stabiel en de koeler is een Zalman, nVidia editie. De cpu en koeler zijn socket AM2. Degene die deze koopt krijgt van mij zelfs een spuitje! Een spuitje koelpasta natuurlijk ![]() Het is zilver pasta voor degene die het interseert. Deze gaan samen weg voor 100 de CPU kwam van rond de 200 toen ik deze kocht en de ventilator kwam van 45 Zie foto 2 De 1ste TV kaart; Deze eerste TV kaart is geschikt voor alle pc's (MCE compatible!!!). Deze is van het merk Pinnacle en zoals iedereen weet is dit niet zo'n slecht merk. Het type weet ik jammer genoeg niet meer. Maar deze kaart functioneert naar behoren en komt op 35 deze kaart kwam van 70. Inclusief CD! Zie Foto 3 De 2de TV kaart; Deze tweede TV kaart is geschikt voor bijna alle pc's (NOT MCE!). Deze is van het merk Hercules. Het is een Smart TV2 kaart. De cd is ook inbegrepen evenals de bijgeleverde audio kabel!. Deze kwam van 50 en nu vraag ik er 20. Zie foto 4 De 3 ATA kabels; Deze zijn doodgewone ATA133 kabels maar deze zijn rond, makkelijk voor in je case, oogt mooi en zorgt voor een betere airflow. Had deze ooit gekocht voor een mod maar deze tegengevallen. Deze zijn ongebruikt en nog in verpakking!!! Deze komen van 12 en ik vraag er 6 voor. Een koopje dus. Zie foto 5 Dan heb ik nog als laatste (de kers op de taart) Een lot vol met CPU fans. Degene die deze wilt kan deze krijgen voor 80 samen! Deze fans samen komen gerust op een totaal prijs van 200 toen ik deze nog gekocht had. Zie foto 6 & 7 Voor de verzendingen gebruik ik UPS. Het is niet zo goedkoop maar het is sneller en veiliger. Altijd al gebruikt voor mijn werk en eBay. Kan er niet over klagen. De normale prijs voor een verzending komt normaal gezien rond de 12,50. Hangt af van het gewicht. Als iemand iets besteld via mij dan zal ik eerst de shippingskosten berekenen via UPS en de totaal prijs doorsturen via een PM of mail. Wie bepaalde onderdelen samenkoopt wil ik gerust een percentje geven op zijn/ haar aankoop! Voor de betaling stuur ik mijn rekeningnummer door via de mail (Belgi๋) en voor Nederland mijn IBAN en BIC SWIFT nummer. Gelieve ook duidelijk te vermelden voor welk het is! LET OP! Er is geen garantie meer op deze spullen, maar deze werken nog voor 100% Mvg, Don Zalmrol Bijlage; Foto 1 ![]() Foto 2 ![]() Foto 3 ![]() Foto 4 ![]() Foto 5 ![]() Foto 6 ![]() Foto 7 ![]()
__________________ Citaat:
| |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 | the widow maker | Casemod Junkies | 779 | 5-08-2008 17:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |