| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Te koop: Noise Isolator fancontroller 5,25" bevestiging, schroefjes worden meegeleverd. 6 fans aan te sluiten, op drie draaiknoppen. (2 per knop dus) Verder nog twee 12v aansluitingen voor bijvoorbeeld ccfls. Blauw verlicht. Staat: Als nieuw Vraagprijs: € 15,- ![]() * Bovenstaand plaatje is niet mijn product, maar wel hetzelfde als wat ik aanbied.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Hier is interesse Ik heb nog een paar vraagjes, omdat ik hem niet in deze staat zal gebruiken. Ik zal hem dan uit elkaar halen en in mijn casemod plaatsen. Op een pic die ik gevonden heb zie ik dat er een groot zwart blok achterop de printplaat zit. Hoort die gewoon bij de elektronica? Ik neem aan van wel, en ik zal hem er dan afsolderen en verlengen omdat het geheel anders te dik wordt. Zou je de dikte van het geheel op willen meten? Dus het gedeelte wat in de kast komt te zitten, zonder de knoppen dus. Ik hoop namelijk dat het onder de 2cm blijft En als ik hem zou kopen, zouden we dan ergens af kunnen spreken? Je woont nog een eindje van Hengelo af, maar misschien dat je regelmatig in Zwolle komt oid? Dat is nog te behappen qua treinreis, 6,20 voor het verzenden van zoiets kleins vind ik vrij zonde :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Dat blok, rechtsboven hier, hoort volgens mij gewoon bij de electronica. ![]() De dikte van de voorkant van frontje tot de achterkant van de print is zo'n 1,7 cm. Echter zitten er nog connectors voor een molex, de fans en 12v op. Als je die er bij telt, is hiet zo'n drie cm. Maar misschien kun je die er ook afsolderen en verlengen met wat kabeltjes. Ik kom niet geregeld in Zwolle jammergenoeg. Maar als je nog interess hebt, kun je wel een pm sturen. We komen er vast wel uit. Ik zou bijvoorbeeld de print achter het frontje weg kunnen schroeven, de 'vleugels' van het frontje ff plat buigen en het in een envelop met wat bubbelschuim verzenden. Want iets zegt met dat je zelf die 'vleugels' er af gaat knippen. ![]()
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Mocht brinkedinges hem niet willen dan wil ik hem overkopen voor 22 inclusief verzendkosten ?? Laat maar horen, greeets
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Ik wil hem wel graag kopen, want ik denk dat ik het wel voor elkaar ga krijgen Ik heb haakse fan-connectors, dus die kan ik gewoon vervangen. Ik zal je even een PM sturen, dan kunnen we de details overleggen.
| |
| | #6 (permalink) |
| Als je hem uit elkaar soldeert heb je kans dat het daarna niet meer naar behoren werkt, omdat je iets kapot gesoldeert hebt, en dat zwarte blokje lijkt me een chip,als je dat los soldeert kan het helemaal mis gaan. Is niet verstandiger om er een zelf te solderen, gwoon bij electro boer onderdelen halen??
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Ook aan ic's kun je wel solderen hoor Laats heb ik aan een ic gesoldeerd dat hier bovenop moest. Die lompe pinnen daaronder hebben een hartafstand van slechts 2,54 mm ![]() Ik heb de vorige keer wel zelf wat gemaakt, maar daar wil ik me nu niet mee bezig houden. Dit lijkt me het makkelijkst, en werkt ook nog met PWM.
| |
| | #8 (permalink) |
| En toch is het zonde om hem uit elkaar te solderen, maar is jouw feestje :P
| |
| | #9 (permalink) |
| Sorry Franssnarf, maar hij is verkocht aan Brinkdinges... MOCHT het nog afketsen, waar ik niet van uit ga, dan neem ik nog contact met je op. Maar ik acht de kans dat het niet doorgaat heeeeeeeeel erg klein!
| |
| | #10 (permalink) |
| Idd, geld is net overgemaakt Slotski bitte ![]()
| |