| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Hey allemaal, ik ben op zoek naar een pc die echt oud is en ze zeker niet meer gebruikt het is bedoeld voor test hardware te zijn heb je iets liggen waarvan je het kwijt wil aarzel dan niet mij te contacteren! als het onderdeel nog iets waard is kan ik er mss nog een klein prijsje voor geven, maar voor onderdelen die echt bijna afval zijn ga ik geen geld meer geven mvg azzi |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
maar euh kan je even zeggen welke onderdelen er precies inzitten? dan kan ik er nog over nadenken, want ik zocht eigenlijk iets goedkopers. anyway, thnx | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat wil je gaan testen dan? Want voor niks krijg je hoogstens een P3-systeem en daar kan je enkel een PCI-kaartje of een oude IDE-schijf mee testen. DDR-geheugen, SATA, PCI-Express gaat echt niet lukken in zo'n systeem.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #5 (permalink) |
| EDIT: gvd, weeral verkeerde quote knop geklikt :/ *knip* lol, zo'n dingen steek ik alleen in mijn pc die ik vaak ga gebruiken. Wat ik eigenlijk zoek is, een pc die echt niet nieuw hoeft te zijn de pc is niet bedoeld om hardware te testen (zoals jij PCI-e SATA en DDR aanhaalt) maar gewoon om mijn gemodde case te testen. ja, ik weet het. Veel te testen is er niet aan, maar gewoon om te laten zien dat de case daadwerkelijk werkt (aan vrienden bvb) en om dan later de echte hardware die ik ga gebruiken er in te stoppen. waarvoor ik dit ook zou nodig hebben is om een kleine mod uit te testen. ik ben van plan de power knop te vervangen door een slot, zodat je de pc opstart dmv een sleutel. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Wat is je richtprijs precies voor een systeem? Ik ben nu al het mogelijke aan het proberen om het systeem waar goed aan de praat te krijgen, maar het ziet er naar uit dat het een hoopje onbruikbaar is. Hij gaat nog wel aan, maar hangt na 10 seconde. Fans blijven wel gewoon draaien etc, dus ideaal als alleen show dingetje... |
| |
| | #7 (permalink) |
| hmmm... richtprijs? ik ben echt wel een extreme low budget, (want ik heb geen inkomen buiten mijn zakgeld) dusja...zo goedkoop mogenlijk. als je weet te zeggen wat er aan je pc scheelt kan ik mischien een nieuw onderdeel kopen of repareren. |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Zijn naam doet er eer aan. Het is idd een sukkeltje...... Als je nu gewoon een gigantische rotsysteem wilt? Haal bij de dumpshop voor nop een P1 systeem? Op marktplaats voor 5€ een P1 systeem? Mij part kun je hier de P1 systeem nog meenemen als je wilt! Waar doe je moeilijk over? Je moet niet zo dom praten ![]() |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
marktplaats doet het ook altijd goed hiervoor.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| |