Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Recycle Junkies (V&A)
Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 27-11-2007, 21:08   #16 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MSIMOD
DUS heel goed

nou reageer alleen als je intresse heb en niet zo popi jopi doen van dat mag niet want dan zal ik je moeder even alarmeren!!!
Als jij nou eens stopt met die offensive reacties zou dat al een stuk leuker en netter zijn!

Nu weer ontopic, en geen discussies over wel of niet illegaal, die hou je maar ergens anders. Dit topic is er om een mobiele telefoon te verkopen.
SupReme is offline  
Oud 28-11-2007, 09:28   #17 (permalink)

Standaard

klopt!!! :P
Oud 28-11-2007, 14:32   #18 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MSIMOD
klopt!!! :P
Hoofdletters!!
Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb
Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
creeper89 is offline  
Oud 28-11-2007, 15:08   #19 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Mensen, van bijzaken geen hoofdzaken maken alstublieft.

Het is helemaal niet vreemd om naar een eventuele simlock te vragen. Buiten het feit dat die -legaal of illegaal- te verwijderen is zijn origineel simlockvrije toestellen vaak wat waardevaster, juist omdat een toestel dan origineel is en met het verwijderen van de simlock de garantie kan vervallen.

Het verwijderen van simlocks is nog steeds een grijs gebied, en dat grijze gebied mijden we dan ook liever op CaseJunkies.

Verder, als de verkoper een goed topic maakt hoeven een hele hoop vragen niet meer gesteld te worden. Foto's bijvoorbeeld kunnen erg veel helpen maar ook relevante informatie.

En naar elkaar katten doen we helemaal niet hier. Ksst.
Oud 28-11-2007, 18:10   #20 (permalink)

Standaard

Klopt dat de telefoon waardevaster is zonder simlock, maar de white edition is een limited edition van T-mobile geweest en dan is het niet echt slim om hem simlock vrij aan te bieden.
De white edition is dus ook niet nieuw in de winkel los te verkrijgen alleen icm eent-mobile abonement.
Oud 29-11-2007, 16:51   #21 (permalink)

Standaard

voor iedereen die twijfelde politie gevraagd hoe en wat en die hebben het opgezocht.

"Overigens is het niet verboden om de simlock tussentijds te verwijderen. Op het moment dat de telefoon is aangeschaft is het toestel eigendom van de koper, en die mag de keuze maken om naar een ander netwerk over te stappen. Wel is het verboden om de software aan te passen in de telefoon, daar berust namelijk auteursrecht op."
Oud 29-11-2007, 21:47   #22 (permalink)

Standaard

telefoon verkocht er mag een slotje op thnx
Oud 29-11-2007, 21:55   #23 (permalink)

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Ik zou graag voor de volledigheid het volgende nog even toevoegen. Het is ook niet bedoeld om te flamen, of af te zeiken, puur om een uitsluitsel te krijgen over het simlock verhaal.

De politie kan best zeggen dat het niet illegaal is volgens de nederlandse wetgeven, daar kan ik inkomen, echter er is een verschil tussen wettelijk gebonden en contractueel gebonden. Daar heeft de politie helemaal niets over te zeggen.

Nadat ik hier aan dacht ben ik even aan het zoeken gegaan en dit staat er op de site van een GSM unlock service:
Citaat:
Is een telfoon SIM-lock vrij maken illegaal?
Als je de telefoon gekregen/gekocht hebt in combinatie met een contract dan kan het zijn dat de telefoon juridisch van de netwerkprovider is totdat het contract afloopt. De SIM-lock verwijderen kan dan als contractbreuk gezien worden. Kijk in de algemene voorwaarden van je huidige contract over de gevolgen van het verwijderen van de SIM-lock.
In de meeste gevallen is het je recht om en van willekeurig welke provider in je telefoon te doen. In 2002 heeft de rechter namelijk besloten dat er geen auteursrechten kunnen rusten op SIM-locks.
Het zal dus vaak zo zijn dat je het best mag doen, maar de algemene voorwaarden van de provider doorkijken is dan wel gewenst. [/quote]
Oud 29-11-2007, 22:08   #24 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

Damn, wat een ophef!

Even voor alle duidelijkheid; ik vroeg dit enkel omdat het er niet bij stond vermeld čn het in mijn ogen wel van belang is. Dus niet om deze discussie hier te veroorzaken, jouw tel. af te kraken of wat dan ook! Moge duidelijk zijn dat duidelijkheid heerscht!
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP] White Shadow DeKemp Casemod Project Logs 68 23-05-2008 21:51
[CIP] white beauty [FINISHED] droopdog Casemod Project Logs 183 26-09-2007 17:32
Hiper Hiperflow White Fans FuriousHamster News & Review Junkies 1 13-06-2007 22:21
plexi+ white spirit = geen zaagrand?? stonestrong Casemod Junkies 22 27-02-2005 15:59

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.