| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Nu weer ontopic, en geen discussies over wel of niet illegaal, die hou je maar ergens anders. Dit topic is er om een mobiele telefoon te verkopen. | |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Mensen, van bijzaken geen hoofdzaken maken alstublieft. Het is helemaal niet vreemd om naar een eventuele simlock te vragen. Buiten het feit dat die -legaal of illegaal- te verwijderen is zijn origineel simlockvrije toestellen vaak wat waardevaster, juist omdat een toestel dan origineel is en met het verwijderen van de simlock de garantie kan vervallen. Het verwijderen van simlocks is nog steeds een grijs gebied, en dat grijze gebied mijden we dan ook liever op CaseJunkies. Verder, als de verkoper een goed topic maakt hoeven een hele hoop vragen niet meer gesteld te worden. Foto's bijvoorbeeld kunnen erg veel helpen maar ook relevante informatie. En naar elkaar katten doen we helemaal niet hier. Ksst.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 januari 2007
| Klopt dat de telefoon waardevaster is zonder simlock, maar de white edition is een limited edition van T-mobile geweest en dan is het niet echt slim om hem simlock vrij aan te bieden. De white edition is dus ook niet nieuw in de winkel los te verkrijgen alleen icm eent-mobile abonement.
__________________ AMD athlon 3500+ @ 2.58ghz seagate baracude 200 gig xfx 7300 gs 4 gb dane elec |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 januari 2007
| voor iedereen die twijfelde politie gevraagd hoe en wat en die hebben het opgezocht. "Overigens is het niet verboden om de simlock tussentijds te verwijderen. Op het moment dat de telefoon is aangeschaft is het toestel eigendom van de koper, en die mag de keuze maken om naar een ander netwerk over te stappen. Wel is het verboden om de software aan te passen in de telefoon, daar berust namelijk auteursrecht op."
__________________ AMD athlon 3500+ @ 2.58ghz seagate baracude 200 gig xfx 7300 gs 4 gb dane elec |
| |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik zou graag voor de volledigheid het volgende nog even toevoegen. Het is ook niet bedoeld om te flamen, of af te zeiken, puur om een uitsluitsel te krijgen over het simlock verhaal. De politie kan best zeggen dat het niet illegaal is volgens de nederlandse wetgeven, daar kan ik inkomen, echter er is een verschil tussen wettelijk gebonden en contractueel gebonden. Daar heeft de politie helemaal niets over te zeggen. Nadat ik hier aan dacht ben ik even aan het zoeken gegaan en dit staat er op de site van een GSM unlock service: Citaat:
| |
| |
| | #24 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Damn, wat een ophef! Even voor alle duidelijkheid; ik vroeg dit enkel omdat het er niet bij stond vermeld čn het in mijn ogen wel van belang is. Dus niet om deze discussie hier te veroorzaken, jouw tel. af te kraken of wat dan ook! Moge duidelijk zijn dat duidelijkheid heerscht! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] White Shadow | DeKemp | Casemod Project Logs | 68 | 23-05-2008 21:51 |
| [CIP] white beauty [FINISHED] | droopdog | Casemod Project Logs | 183 | 26-09-2007 17:32 |
| Hiper Hiperflow White Fans | FuriousHamster | News & Review Junkies | 1 | 13-06-2007 22:21 |
| plexi+ white spirit = geen zaagrand?? | stonestrong | Casemod Junkies | 22 | 27-02-2005 15:59 |