| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Aangezien er vrij weinig reacties waren de laatste keer biedt ik het nog maar eens aan... Ik moet er gewoon vanaf, het ligt al enige tijd in de weg! Vele componenten zijn vrijwel nieuw, alles verkeerd dus in top staat. Aqua Computer Twinplex Pro Chipset Blokje Blokje circa half jaar oud, bon+doosje aanwezig. Weinig gebruikt. Specs INCL. -Nieuwe o-ringen voor Twinplex Pro t-Blende Grafikkarte für twinplex pro; Specs -Plug & play koppelingen Aquabox 5 1/4" Zwart Mooi reservoir dat geplaats dient te worden in een 5,25 bay. Reservoir destijds samen gekocht met Chipset blokje. Weinig gebruikt, bon aanwezig. INCL. -Plug & play koppelingen -extra o-ring (pakking) -2*Beleuchtungseinsatz G1/8 inkl. Dichtung für aquatube Aquacomputer Cuplex PRO Socket A blokje Blokje verkeerd in goede staat. INCL plug & play koppelingen. 120 mm rad Verkeerd in goede staat INCL. plug & play koppelingen Overige Alles wat ik nog heb liggen, denkend aan; -stukjes slang -o-ringen -koppelingen? ![]() Detail fotoooo's op aanvraag... Prijs in èèn koop; 60,- (NOTE: het reservoir kost alleen al 52,90 zonder koppelingen...heeft hooguit èèn maand gedraaid!) Vragen, detail foto's...gooi het in de groep!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat is er toch verkeerd aan al die dingen als ze in goede staat zijn? [/taalnasi]
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Niet allemaal tegelijk... Nogmaals het MOET weg; doe een leuk bod! (Evt. te ruil tegen iets leuks...)
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Is verpatst; slotje ![]()
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Citaat:
heb ik al een paar keer geleze maar ik snap het nog niet. Wat bedoeld hij daarmee? Schrijffout? Of een uitdrukking? | |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ik doelde vooral op de reactie boven die van jou, zal ik hem even quoten?: Citaat:
![]() | |
| |
| | #9 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
| |||
| |
| | #11 (permalink) | |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Citaat:
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() | |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
mag idd een lock op. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] Aqua-Computer plug&cool G 1/4 fittings voor 10/8 mm sla | EmperoR | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 11-12-2007 12:40 |
| [TK] Aqua-Computer koelblokken | Demoniac | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 2-12-2007 21:01 |
| [TK] Aqua-Computer Stuff | R@mon | Recycle Junkies (V&A) | 6 | 19-09-2007 13:51 |
| WC spullen van aqua-computer-systeme.de | Willy | Cooling & OC Junkies | 1 | 7-10-2003 08:33 |
| [IA] Aqua Computer Watercooling | OvErDoSE | Shop Junkies | 9 | 16-06-2003 21:21 |