| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Wegens "ongeschiktheid" met moederbord te koop, een in goede staat verkerende en ongemodificeerde Lian Li V1000B. Bij de prijs zijn de volgende items ingebegrepen: - De Lian-Li PC-V1000B behuizing - Een Lian-Li EX-34B HDD rek - Een Lian-Li W-V1000P sidepanel met window De oplettende Tweaker heeft gemerkt dat er maar één HDD rekje in het onderste compartiment staat. Ik heb de tweede verwijderd zodat ik wat gemakkelijker mijn voeding kan aansluiten. Tevens is het rekje omgedraait zodat de aansluitingen van de harde schijven aan de achterkant zitten en je de data- en voedingkabels gemakkelijker kan aansluiten en netter kan wegweken. Het tweede rekje heb ik netjes bewaard en krijg je er vanzelfsprekend bij. Ook alle andere accessoires, brackets, schroefjes, fans, thumbscrews etc. zijn nog aanwezig. Daarnaast krijg je er ook een Lian Li EX-34B HDD rek bij zodat je eventueel nog eens 4 extra harde schijven in 3 5,25" drivebays kwijt kunt. Dus je kan totaal 10 schijven kwijt in deze behuizing. Ook het sidepanel met window hoort bij het pakket. Het originele sidepanel natuurlijk ook nog aanwezig. Om even uit te leggen waarom ik heb wil verkopen; Ik heb gemerkt dat de heatpipes van mijn Asus Striker Extreme niet echt happy zijn met het ondersteboven hangen in de behuizing. Daarom wil ik terug naar een standaard ATX behuizing. Eventueel wil ik de V1000 ruilen tegen een andere behuizing, mits deze natuurlijk vergelijkbaar is qua kwaliteit en staat. En natuurlijk moet deze wel een standaard ATX outlay hebben.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb je misschien een prijsje èn wat foto's? ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Tsja, dat krijg je als je ouder wordt, dan ga je dingen vergeten.... :P Vraagprijs is 150 euro, exclusief eventuele verzendkosten. Ik wil hem best versturen maar aangezien de afmetingen en het gewicht niet het meest handige. Foto's komen vanavond, maar voor de ongeduldigen.... deze advertentie staat ook op T******.Net (met foto's) ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sidepanel Stacker | JesseAMD | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2007 16:47 |
| Sidepanel voor Lian li PC-G70A | DiGARiX | Shop Junkies | 2 | 24-03-2007 18:31 |
| Laptopscherm op sidepanel | unstable | Elektronica Junkies | 2 | 7-12-2005 14:43 |
| Beste aanpak alu sidepanel? | SaphuA | Casemod Junkies | 4 | 28-03-2005 19:57 |
| Ebay: iemand verkoop alles, inclusief zijn kennis | Bart_Banaan | Area 1337 | 30 | 19-02-2003 14:48 |