| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Hierbij aangeboden: Krachtige Kantoor/Thuis Dualcore PC Met dank aan Snuk bij het maken van deze tekst. Specificaties: Kast: X-gear + 450W voeding Geheugen: 1024MB DDR2 (Optioneel 1GB extra, meerprijs €25.-) Processor: Intel Pentium D820 2x2.8GHz Videokaart: Grafische chip (Optioneel 7950GT 256MB, meerprijs N.o.t.k) Harde schijf: Maxtor 160GB 7200RPM Sata2 2MB Moederbord: Asus P5GZ-MX Chipset: Intel i945 Brander: Nec SATA Zwart De sidepanel bevat een airduct die de warme lucht van de processor afvoert naar buiten! Foto's: <center> ![]() ![]() </center><center>Klik op de foto voor een vergroting!</center> Hardware is pas een half jaar oud, gekocht op 01-03-2007. Factuur + handleidingen + accesoires zitten erbij. Deze pc is nooit zwaar belast en is nooit overgeklokt geweest. Loopt als een zonnetje op goede temperaturen. De PC is pas beschikbaar vanaf medio Januari 2008! Kan opgehaald worden in Putten of verzonden worden (kosten voor de koper). Prijs is nader overeen te komen. Ik ben de eerste eigenaar van deze onderdelen. Voor intresse graag mailen naar: s.ruitenberg [at] live [dot] nl Met vriendelijk groeten, Stefan Even ter duidelijkheid, ik heb er niks mee te maken, je mag gerust posten als je interesse hebt, maar stuur dan ook meteen even een mail! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Nope, het is een modern moederbord met i945 chipset en bevat dus een PCI-express x16 slot! Link naar moederbord site voor meer specificaties! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Mooi systeempje, leuk voor een huis tuin en keuken pc of lichte games, maar ik wil niet zeuren een prijs is verplicht. en waarom pas media januari, das nog lange na nie. greeets
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #6 (permalink) |
| In januari 2008, ok het is nog lang niet, maar hij moet dan ook echt weg zijn, we hopen daarom op tijd iemand te vinden en doen het wel wat vroeger ja. Wat bedoel je precies met een prijs verplicht? Ik weet niet hoeveel dat waard is. Het liefste gaat het gewoon via overleg. Dan kan je het beter met elkaar eens worden ![]() |
| |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| En dan nog een klein puntje... En dualcore houd niet in dat het 2x2,8Ghz is... Dat werkt anders, maar iig niet zo :P
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Een richtprijs is verplicht volgend de policiy, dus bijvoorbeeld 500 euro voor systeempke of 450 en der achter prijs is bespreekbaar. maar er moet een bedrag aan gekopelt worden, of ik moet mis zitten. greets
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #10 (permalink) |
| Ja ik heb de policy doorgelezen. Sorry hiervoor. De prijs voor deze setup zal €450.- bedragen. Natuurlijk kan na overleg nog wel het een en andere er vanaf worden gehaald ![]() Ik weet het verder niet, kreeg het lijstje met specs in me handen gedrukt. Als het goed is klopt het, is denk ik om duidelijk te maken dat de Pentium D wel een dual core is. Ook al is het een wat valse (dacht ik). Ze zeggen van de Q6600 ook dat het een Quadcore is terwijl het ook 2 aan elkaar gesoldeerde Dualcores zijn ![]() |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar nú al een PC verkopen om hem in januari kwijt te zijn is niet alleen bizar vroeg, dat is ook nog eens onzinnig omdat je met geen fatsoen kunt zeggen hoeveel deze hardware dan waard is. En bovendien: het via een ander spelen terwijl je nog twee maanden de tijd hebt is ook erg merkwaardig. Al met al: doe maar weer een poging als de hardware echt beschikbaar is, en dan graag zélf.
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK][NOTK]Leadtek 7950GT TDH 256MB | Snuk | Recycle Junkies (V&A) | 8 | 31-10-2007 21:33 |
| 1N54N3 weer thuis na een tijdje op zee | 1N54N3 | Area 1337 | 12 | 15-07-2005 15:43 |
| Het is weer zover.....1N54N3 is weer thuis | 1N54N3 | Area 1337 | 16 | 30-01-2005 14:54 |
| Mail server opzetten thuis | Fleppuhstein | Software Junkies | 3 | 19-05-2003 20:16 |