| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2007
| Wegens beeindegen van mijn computer moddin hobby (3 pc's is wel genoeg, en dan nog zo veel over), en mogelijk aanschaf van nog een motor (FZR400R) gaan veel van mijn computer onderdelen de deur uit. Dit is wat ik zo kon herinneren, zal als ik thuis ben even kijken en meer foto's maken, en meer specs er bij zetten. Heb ook nog heel veel klein spul liggen. De prijzen zijn niet vast, maar ik denk wel scherp geprijsd. Maar er altijd onderhandeld worden. Q-tec powersupply 450W - €15 Is een onduidelijk foto, maar hij is dus goud. ATi HIS Radeon X1300 128Mb Pci Express - €25 AMD Athlon 64bit Venice Core 3500+ AM2 - €30 10Gb Wester Digital Caviar - €10 80GB Western Digital Sata - €20 Zelfbouw LAN PC behuizing met 120mm fan - €30 Zit nu een 120mm fan voor in voor de koeling van de hardeschijven. Ik had er zlef 4 harde schijven in zitten en geen temperatuur problemen. De bouw kan je hier na lezen: http://moddin.getyouhosting.com/home...29&topic=101.0 2x 120mm Coolermaster fans - €15 Lekker groot en stil 2x 80mm Coolermaster fans - €10 Ook erg stil Zalman CPU Koeler - €30 ZItten blauwe leds in als ie aanslaat. Zit ook een controler bij. Erg goede koeling voor je CPU. Coolermaster Fancontroller - €20 Heb ook nog dingen zoals CD spelers, CD branders, DVD Spelers, kabeltjes, stekkertjes, schroefjes, ect, ect. Vraag maar raak als je wat zoekt. Versturen kan voor alle onderdelen kosten koper. Ophalen kan ook in Gronigen. Zal zo regelmatig hier proberen te kijken, maar als je vlug antwoord geeft mail dan even naar: marb_i_am@hotmail.com Wat ik nog gevonden heb: Asus DVD Speler 16x €5 Samsung Cd Speler en writer €8 2x Coolermaster Silent Fans met 3 polige stekertjes €5 Heel zootje div. fans. Sommige met stekker, sommige zonder, een LED fan. 8 stuks voglens mij €2 Realtec 100MBps LAN kaart, NIEUW. €5 ADMINBREAK: lees de policy even dan snap je waarom je foto's verwijderd zijn |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Zouw je mischien wat meer details willen geven over die Q-tec powersupply dan weet ik mis wel iemand die interesse heeft. Zit er zo een 4/6 pins aansluiting op voor videokaart e.d.?
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 9 januari 2007
| Citaat:
Citaat:
Ik zal morgen even posten. EDIT: Begin post aangepast. | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Project QNT in onderdelen | brinkdinges | Recycle Junkies (V&A) | 29 | 20-08-2007 20:25 |
| auto onderdelen op mod ? | FigtingEagle | Cooling & OC Junkies | 8 | 21-04-2007 08:59 |
| Uv reactive onderdelen | Evoluzione | Casemod Junkies | 3 | 11-04-2004 11:44 |
| [VR] PC of onderdelen | sOlAr | Hardware Junkies | 1 | 20-10-2003 20:51 |
| ik krijg veel te veel reclames | burak | Software Junkies | 11 | 4-10-2003 10:52 |