| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Héj, Ik moest van mijn moeder mijn kamer opruimen dus daar is dit uitgekomen. Sommige zijn ongerbruikt, anderen hebben een aantal maanden in een loop gezeten. De prijs is ten allen tijde bespreekbaar. Je roept maar! Indien mensen iets willen ruilen, ik heb nie veel nodig: Een sata hardeschijf 10.000 toeren ( 36 gig ) Een bevestigingsklem voor socket 775 voor de XX-flow De producten: Aquacomputer: Aquatube ( zilver) Ongeveer een 5tal maanden in een loop gedraaid, heeft witte aanslag aan de binnenkant dus je zal hem eens moeten schuren. Bijgeleverd: Deksel, lichtplug,sluitplug,vijzen. Prijs: 25€ HW labs Black ice extreme gt 240 Nieuw! Had er me 2 gekocht voor eventuele peltier koeling, maar ben toch van het idee afgestapt en heb er maar 1 meer nodig... Prijs: 65 HW Labs black ice pro 240 Ongeveer een 5tal maanden gedraaid, relatief goede prestaties. Prijs: 20 € Reservoir Coolplex 10 Heb ik gekocht van iemand op het forum, maar nog niet in gebruik genomen. bijgeleverd: Houders Prijs: 10€ Kheb ook nog een aantal fittingen die ik waarschijnlijk niet meer nodig heb. heb ook nog een AMD 3000+, een aantal kabels, ata hardeschijven: ( 37,40,80,20) Je kan vragen en ik zal eens kijken. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Die 10.000 toeren harde schijf heb je die? of wil je die hebben?
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Die Black Ice Pro 240 rad, is die een beetje schoon van binnen? Of moet dat nog gedaan worden? En hij is echt 20 euro? Als het kan wil ik em even reserveren ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Citaat:
![]() Gereserveerd. En ja hij is 20 euro! | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Heb je misschien wat foto's? ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| internet: sommige sites wel, anderen niet?? | Mr. Neo | Software Junkies | 2 | 6-10-2003 18:55 |
| Watercool producten | Davidian | Cooling & OC Junkies | 39 | 25-03-2003 16:03 |