| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Te koop: Creative Labs Zen Vision W + Creative EP-630 earphones 200 euro. Bon aanwezig. gaat weg omdat hij niet goed doet wat ik wil > _mijn_ foto's goed weergeven ( 10mb pix vindt ie niet zo fijntjes ) Geen gebruikerssporen, folie zit er nog op.![]() Nog steeds niet verkocht: Canon IXUS 900Ti + 512MB SD kaartje. 250 euro. Splinternieuw; is nog nooit een foto mee genomen! Bon aanwezig. ![]() Freecom Network Media Player 35 + 250GB harddisk (zelf ingezet) Gaat weg omdat ik inmiddels een Mediacenter PC heb staan. 125 euro. Bon aanwezig. Verzendkosten neem ik voor mijn rekening of je komt ergens afspreken / het ophalen in Amsterdam. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Sorry dat ik het zeg maar dit is lekker geloofwaardig ten eerste het is allemaal spliksplinternieuw en die oordoppen zijn niet van creative maar van RAZER.mischien is het handig als je er foto's bij doet die je zelf genomen heb :/
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
. En reken er maar ook op dat het splinternieuw is ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Zo! Niet de reacties die ik verwacht had Voor de duidelijkheid: 1) _niet_ alles is splinternieuw > lees! 2) 'bon aanwezig', dus...? is niet gejat spul, noem het beestje dan bij z'n naampje 3) oordopjes zijn van creative, als Razer ze ook heeft, fijn. 4) ik ben R.C. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Kan je dat Freecom ding even vasthouden voor mij? Laat ik je morgen wat weten... Čnof Coorz te vertrouwen is! :/
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Hehe idd beetje te snelle reactie..... :/ suc6 met de verkoop ![]() PS: waar is de delete knop gebleven? ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Creative Zen Vision:M | DeadEyez | Area 1337 | 5 | 13-06-2006 19:56 |
| Canon printer aan te bevelen of niet? | Pietjuh | Hardware Junkies | 4 | 6-04-2005 17:35 |
| Creative muvo2 1.5 gb | rafler | Area 1337 | 1 | 7-10-2004 17:59 |
| Creative Sounblaster 4.1 digital | NecroCide | Hardware Junkies | 2 | 12-07-2004 15:48 |