| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Hallo allemaal Nu ik eindelijk de plannen voor de montage van mijn tweede reservoir klaar heb (het reservoir zelf is al wel af) weet ik dat ik zwart plexiglas tekort kom. Ik ben niet op zoek naar zwart plexi van AC-Ryan, dat is nog doorzichtig. Ik ben op zoek naar ondoorzichtig zwart plexi van 160x80mm groot en 5mm dik. De prijs komen we wel over uit Als het dichtbij is kan ik het wel ff komen ophalen, maar anders moet het gewoon verzonden worden. Laat het me maar ff weten in dit topic, met PM's werkt het niet altijd even handig.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Daar komt het plexi dat ik heb ook vandaan, maar ik heb dus meer nodig :P En omdat de verzendkosten nogal hoog zijn, vroeg ik me af of iemand nog wat had liggen. Maar ik zie dat niemand wat heeft en ik heb nog meer nodig, dus ik bestel wel weer bij bouwplastics Dit topic mag wel op slot.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zwart en zwart? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 6 | 2-07-2007 19:28 |
| Glazig zwart op mdf? | Eigeel | Casemod Junkies | 1 | 28-01-2007 10:22 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| Zwart/wit beeld met tv-out | R@mon | Software Junkies | 5 | 1-04-2006 14:33 |
| zwart frontje | GBCHEATER | Casemod Junkies | 28 | 3-12-2003 19:48 |