| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| Hallo, Ik heb twee producten in de aanbieding: Hauppauge WinTV-PVR-500 MCE-Kit (retail): ![]() Mogelijkheden: * Twee apparte TV-tuners (125 kanaals met Nicam stereo decoder) * Twee A/V header ingangen * Twee MPEG2 encoders (Gebaseerd op Conexant-416) * Enkelvoudige FM ontvanger Meer info Ik doe deze prachtige TV kaart weg omdat er hier windows XP Pro gedraaid wordt en de kaart alleen maar met Media Center Edition of Vista Home Premium / Ultimate overweg kan. De kaart heeft een aantal weken in de computer meegedraaid, maar is dus eigenlijk nooit echt gebruikt geweest. Vraagprijs: € 115 inclusief verzending. Asus P5W DH Deluxe ![]() Ik had een probleem met mijn P5W DH Deluxe, en heb hem voor RMA opgestuurd. Het bleek echter iets onoplosbaar en dus hebben ze mij een volledig nieuw moederbord gegeven. Ondertussen had ik echter een ander gekocht, dus deze ligt hier teveel. Zoals op de foto te zien is alles in zeer goede staat. Eigenlijk zijn enkel de Speciale SATA-kabels gebruikt geweest. In de handleiding is hier een daar een aanduiding gemaakt met potlood. Meer info Vraagprijs: € 115 inclusief verznding.
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Hou die mobo maar even gereseveerd weet mischien wel een vriend die um heel graag wil hebben ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| |
| | #4 (permalink) |
| Moederbord gereserveerd voor (de vriend van) Anonnymous! ![]()
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| |
| | #6 (permalink) |
| Toen ik het moederbord een jaar geleden kocht was het al compatibel met Core2 Duo's. Aangezien dit een nieuw is veronderstel ik dat het ook wel zo zal zijn.
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| als die tv-kaart begin volgend jaar nog niet verkocht is, dan neem ik 'm met alle genoegen over!! (tegen die tijd kan ik helaas pas weer geld uitgeven) we moeten het echter nog even over de prijs hebben ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| |
| | #9 (permalink) |
| Moederbord verkocht aan vriend van Anonnymous a.k.a. MC>JUNK. ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wake on Lan ASUS P4C800-deluxe | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 6 | 18-02-2005 08:34 |
| Asus k8ne-deluxe vraag | brantje | Hardware Junkies | 1 | 24-01-2005 09:07 |
| Asus A8N SLI Deluxe | R@mon | News & Review Junkies | 4 | 28-12-2004 07:56 |
| ASUS A7N8X-E Deluxe start willekeurig op | Pietjuh | Hardware Junkies | 3 | 24-07-2004 13:07 |