| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Na het opruimen van de rommeldoos heb ik de volgende onderdelen van een chieftec dragon bigtower over. - drie fan brackets - één kabel bracket - één 5.1/4" slot cover - twee hdd backjes inclusief fanbracket en plateautje waar ze op rusten gereserveerd - vier casefeet - één floppy/hdd bakje - één backplate waar de voeding aan gemonteerd wordt gereserveerd - één steun waarop de voeding rust gereserveerd Af te halen in Groningen of verzenden kosten koper. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| - twee hdd backjes inclusief fanbracket en plateautje waar ze op rusten - één floppy/hdd bakje Zou je hier eens pics van kunnen maken. Het klinkt op iets wat ik zoek, maar ik zou het graag zeker weten. Ben in staat om af te halen in Groningen trouwens.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Ik hoop dat je hier wat mee kunt. De casefeet zijn bij elkaar 160gram en zijn 1.6cm dik. Dit betekend dat het nog als brievenpost mag worden wat op 2.20 euro uit zou komen. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] 42/48U rack - Gratis! | blackgoth | Recycle Junkies (V&A) | 3 | 22-01-2008 01:17 |
| Gratis webshop software? | tongue_of_colicab | Software Junkies | 3 | 27-09-2005 11:44 |
| Gratis PDA games? | Freakazoid | Software Junkies | 6 | 30-08-2005 20:44 |
| Gratis host.. | crizp | Area 1337 | 16 | 13-10-2003 09:42 |
| Bigtower chieftec zonder deurtje / soortgelijke kast gezocht | Sephiroth | Hardware Junkies | 16 | 12-02-2003 23:58 |