| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hallo, Ik zoek voor een van mijn zoveel pc`s een intel core 2 duo cpu socket 775. Specificaties: Type:intel core 2 duo Snelheid:rond de 2,2 mmhz of hoger Socket: 775 Frontsidebus: 1066 Dus ongeveer een E6600 cpu. Heb jij er een ligen en is deze nog in goede staat en wil je hem kwijt, pm of mail me dan. Over de prijs komen we wel uit. Greeets,
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
GHz, doe maar , kijk anders is rond op tweakers.net, daar komen regelmatig dit soort CPU's voorbij ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb een E6300 in mijn socket zitten. Draait standaard op 1866 MHz maar wil zonder moeite naar de 2333 MHz. Heb 'm bij de verkoper op 3 GHz zien draaien onder een waterkoeling. Wil er zelf iets snellers onder (wat nog veel verder te klokken is ) dus deze mag voor een leuk prijsje weg, als je interesse hebt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
(kleine mm'tjes zijn alleen mili's, milimili is ienimienie)wat is de toevoegende waarde van mijn post? | ||
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Vriend van mij heeft dacht ik nog een E6600 liggen. Is overklokker en heeft het dat ding aardig wat pogingen gedaan. Je kon er nog een asus commando bij krijgen als je wilde :P Maar ik heb hem er over gealarmeerd. Ik laat het je weten ![]() |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hee snuk, Laat maar weten of jouw maat dat setje verkoopt van en de e6600 en de mobo van asus, da kmt ooi uit want het mbob wak nu ervoor heb is nie helemaal meer goed. Is wel handig als er nvidea chip set op zit, want wil graag sli draaien, Hoor het wel, pm of mail maar inverband verdere ofzo. greeet,
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Core 2 ..00 en ..50 processoren. | Wava | Hardware Junkies | 2 | 24-10-2007 22:13 |
| [CIP] Reactor core | Stino | Casemod Project Logs | 33 | 17-07-2007 15:02 |
| Slechte core...of nie? | JB | Cooling & OC Junkies | 31 | 29-10-2003 15:48 |
| Goede core? | JB | Cooling & OC Junkies | 3 | 8-09-2003 14:37 |