| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Enkele waterkoel componenten aangeboden wegens overstap nieuw systeem. Alles is weinig gebruikt, verkeerd dus nog in topstaat. Enkele onderdelen zijn nog geen half jaar oud. Aqua Computer Twinplex Pro Chipset Blokje Blokje circa half jaar oud, bon+doosje aanwezig. Weinig gebruikt. Specs INCL. -Nieuwe o-ringen voor Twinplex Pro -Blende Grafikkarte für twinplex pro; Specs -Plug & play koppelingen Aquabox 5 1/4" Zwart Mooi reservoir dat geplaats dient te worden in een 5,25 bay. Reservoir destijds samen gekocht met Chipset blokje. Weinig gebruikt, bon aanwezig. INCL. -Plug & play koppelingen -extra o-ring (pakking) -2*Beleuchtungseinsatz G1/8 inkl. Dichtung für aquatube Aquacomputer Cuplex PRO Socket A blokje Blokje verkeerd in goede staat. INCL plug & play koppelingen. 120 mm rad Verkeerd in goede staat INCL. plug & play koppelingen Overige Alles wat ik nog heb liggen, denkend aan; -stukjes slang -o-ringen -koppelingen? ![]() Detail fotoooo's op aanvraag... Liefst verkoop ik het natuurlijk in èèn keer, vandaar dat dit alles voor 60 hele euri's weg mag (NOTE: het reservoir kost alleen al 52,90 zonder koppelingen of wat dan ook!). Losse verkoop is bespreekbaar.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
| | #5 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | ||
| |
| | #7 (permalink) |
| Klein schopje! Het ligt er nog altijd. Wil er graag van af. Aan de prijs mag het toch niet liggen...? @Wava; misschien leuk als je even reageerd op mijn PM.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] Aqua-Computer plug&cool G 1/4 fittings voor 10/8 mm sla | EmperoR | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 11-12-2007 11:40 |
| [TK] Aqua-Computer koelblokken | Demoniac | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 2-12-2007 20:01 |
| [TK] Aqua-Computer Stuff | R@mon | Recycle Junkies (V&A) | 13 | 26-11-2007 19:46 |
| WC spullen van aqua-computer-systeme.de | Willy | Cooling & OC Junkies | 1 | 7-10-2003 07:33 |
| [IA] Aqua Computer Watercooling | OvErDoSE | Shop Junkies | 9 | 16-06-2003 20:21 |